וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-200 מיליון שקל: איזו רשת ישראלית תנהל מלון בוטיק במרכז רומא?

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 13:16

חברת בנייני העיר הלבנה רוכשת בשיתוף עם החברות הפניקס וישרוטל בניין משרדים ייחודי במרכז רומא בתמורה לכ-100 מיליון שקל, כאשר החברות צפויות להשקיע כ-100 מיליון שקל נוספים לשינוי ייעודו של המבנה והקמת מלון בוטיק

מבנה ויה דלה סקרופה 58, הממוקם במרכז רומא. יח"צ,
מבנה ויה דלה סקרופה 58, הממוקם במרכז רומא/יח"צ

חברת בנייני העיר הלבנה ממשיכה להרחיב פעילותה בתחום המלונאות באיטליה. השבוע רכשה את מבנה ויה דלה סקרופה 58, הממוקם במרכז רומא, בתמורה לכ-100 מיליון שקל, בשיתוף עם החברות הפניקס וישרוטל, שזו גם תנהל את המלון.

על פי ההסכם, בנייני העיר הלבנה תשנה את ייעוד המבנה למלון, כאשר בכוונת השותפות להשקיע כ-80 מיליון שקל נוספים בעבודות שיפוץ והקמת 36 חדרי אירוח מרווחים וסוויטות גדולות עם מרפסות בעיצוב מותאם אישית. בקומת הכניסה עתידה להיפתח מסעדה עכשווית לצד לובי מעוצב בקפידה.

מבנה ויה דלה סקרופה 58, הממוקם במרכז רומא. יח"צ,
מבנה ויה דלה סקרופה 58, הממוקם במרכז רומא/יח"צ

מבנה ויה דלה סקרופה משמש כיום בחלקו בניין משרדים וחלקו הנוסף לדירות מגורים וממוקם בסמוך לפנתאון ולפיאצה נבונה, הכיכר המרכזית באזור התיירותי של רומא. עם רכישת מבנה ויה דלה סקרופה, מעמיקה חברת בנייני העיר הלבנה את אחיזתה בבירת איטליה.

המלון, ששטחו הבנוי יתפרס על כ4000 מ"ר, יעבור שימור ושיפוץ כולל, ומיועד להיות מלון אולטרה יוקרה. עבודות התכנון והביצוע עשויות להימשך כשנתיים וקבלת קהל צפויה לשנת 2025. על פי הערכות, מחיר ממוצע ללילה בחדר סטנדרטי במלון יעמוד על כ-1000 יורו. על תכנון המלון החדש יהיה אמון משרד QUINCOCES DRAGO & Partners ממילאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלון סבוי. גוליו טיסני,
מלון סאבוי באיטליה/גוליו טיסני

כזכור, באוקטובר האחרון רכשו שלוש השותפות את מלון סאבוי בויה ונטו (Via Veneto), בסמוך לשגרירות האמריקאית בסכום של כ-62 מיליון יורו, אותו יהפכו למלון יוקרה בהשקעה נוספת של כ-15 מיליון יורו ואת בניין ויה אין ארצ'יונה. במקביל לעסקאות אלו, מצויה החברה במו"מ לרכישת 3 מלונות נוספים בעיר.

לדברי איציק בן שוהם, יו"ר ובעלים בנייני העיר הלבנה: "רכישת מבנה ויה דלה סקרופה, בהמשך לנכסים הקודמים שרכשנו ברומא, משקפת את יכולתה של החברה לזהות הזדמנויות ולהוציא לפועל עסקאות משמעותיות בשיתוף עם חברות ניהול מובילות. אנו מאמינים בפוטנציאל התיירותי באיטליה וברומא בפרט, וממשיכים לתור אחר הזדמנויות נוספות ברחבי המדינה".

את העסקה ליווה רו"ח סימונה אמאטי וג'וליו טסוני, המנהל המקומי של בנייני העיר הלבנה ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully