וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו כי טוב: סיפורו המרגש של העובד ההודי שחולם להגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 17:46

בהמשך לפרסום על ההסכם עם ממשלת הודו, שיביא 10 אלף עובדים מהודו לישראל: סיפור מרגש של בחור הודי שעזר למטיילת ישראלית, הראה לה את הכתבה וסיפר עד כמה הוא חולם להגיע ולעבוד בענף הבנייה בישראל. מתקיימים מגעים להבאתו בהתאם להסכם

הבחור ההודי שחולם להגיע לעבוד בישראל. אופיר איטאח,
הבחור ההודי שחולם להגיע לעבוד בישראל/אופיר איטאח

בהמשך לפרסום ביום ראשון שעבר (28.5) על הסכם הענק שנחתם עם ממשלת הודו ועתיד להביא לכאן 10 אלף עובדים הודים, חצי לענף הבנייה וחצי לענף הסיעוד - מטיילת ישראלית בהודו בשם אופיר איטאח, מספרת לכתב וואלה נדל"ן, עופר פטרסבורג, על סיפור משעשע ומרגש שקרה לה לאחרונה:

"אני נמצאת כבר חודש בהודו עם חברות. לצערי בשבועיים הראשונים של הטיול הייתי עם דלקות באוזניים, חום וחיידק בגרון, לא הצלחתי להתגבר על זה," כותבת אופיר בהודעת הוואטס-אפ ששלחה לעופר.

"למזלי, בשבועיים האחרונים אלוהים שלח לי מלאך שעזר לי למצוא בתוך התוהו ובוהו הזה בחור מקומי, שנתן לי אנטיביוטיקה ולא עזב אותי לשנייה. לא היו לי מילים להודות לו, ואיחלתי לו לפני שבועיים, כשהבראתי, שהקארמה תשלם לו בחזרה".

"היום, באתי אחרי הרבה זמן לסדנת מקרמה והוא מספר לי בהתלהבות ששלחו לו כתבה שאומרת שאולי הוא יוכל לבוא לישראל לעבוד יום אחד ולבקר כי זה החלום שלו. הקראתי לו את הכתבה ואמרתי שאנסה לברר ולעזור לו".

"ואכן הקרמה… אני יודעת שעוד מוקדם, אבל החלטתי לנסות, ואם יש לך איך לעזור לי לעזור לו לא יהיו לי מילים להודות לך, החלום שלו הוא להגיע לעבוד בענף הבנייה בישראל, יש לו אהבה לישראל יותר מרוב הישראלים שפגשתי", מסיימת אופיר את ההודעה, בתקווה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה: 10 אלף עובדים מהודו בדרכם לישראל/ShutterStock

פטרסבורג הבטיח לנסות לעזור, ומיד עדכן בסיפור את ענבל משש, ראש מינהל עובדים זרים, וראש המשלחת שיצאה להודו, כדי לקדם את הנושא.

מרשות האוכלוסין וההגירה, אשר נערכים לקראת שלבי הגיוסים, נמסר עם החתימה על ההסכם עם ממשלת הודו כי מדובר על עובדים חרוצים עם ניסיון, דוברי אנגלית רהוטה, שיתנו מענה למחסור הגדול בשנים האחרונות בענפי הבנייה והסיעוד בישראל. בתחום הבניין, לדוגמה, נוכל להתרשם מהידע והיכולת של העובדים לא רחוק מכאן, בדובאי, שאת רובה בונים ההודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully