וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על בית ההארחה ההיסטורי של התזמורת הפילהרמונית - 113 דירות נמכרו

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 13:48

נמכרו ואוכלסו כל הדירות בפרויקט "הפילהרמונית" של קבוצת יוסי אברהמי בשכונת כוכב הצפון בתל אביב, הכולל שני בנייני יוקרה בני 12 קומות ו-113 דירות סה"כ. מדובר בפרויקט שהוקם על בית ההארחה ההיסטורי של התזמורת הפילהרמונית

פרויקט הפילהרמונית של חברת יוסי אברהמי בצפון תל אביב. בר אוריין אדריכלים,
פרויקט הפילהרמונית של חברת יוסי אברהמי בצפון תל אביב/בר אוריין אדריכלים

קבוצת יוסי אברהמי מדווחת על סיום שיווק פרויקט היוקרה "הפילהרמונית" שהקימה בשכונת כוכב הצפון בתל אביב - לאחר מכירת ואכלוס כלל 113 הדירות, בשני בנייני יוקרה בני 12 קומות.

מדובר במתחם מגורים סגור ואקסקלוסיבי שנבנה על מגרש בשטח 4.6 דונם במקום בית ההארחה ההיסטורי של התזמורת הפילהרמונית, אשר הוקם בשנת 1966. הוא ממוקם במרחק הליכה קצר מפארק הירקון ונמל תל אביב, חוף הים ואזורי הבילוי המרכזיים של העיר ללא הפסקה.

המתחם היוקרתי כולל שומר 24/7, מתחם ספא ובריאות ובו בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה, מרתף יינות, לאונג' מפנק עם חדר קולנוע, מחסן פרטי, חניה תת קרקעית מקורה ועוד. כל השטחים הציבוריים מעוצבים ומושקעים לרווחת הדיירים.

פרויקט פילהרמונית של חברת יוסי אברהמי בתל אביב. הדמיה VIEWPOINT,
פרויקט פילהרמונית של חברת יוסי אברהמי בתל אביב/הדמיה VIEWPOINT

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם נוף לים התיכון הנשקף מהמרפסות. על התכנון אחראי משרד בר אוריין אדריכלים.

לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת יוסי אברהמי, "אנו שמחים ונרגשים לסיים את אכלוס המשפחות במתחם 'פילהרמונית' היוקרתי, באחד מהמיקומים הנחשקים ביותר בצפון תל אביב. המתחם מציע לדיירים חווית מגורים שלמה ומפנקת, עם נוף לים, תכנון מדויק ומוקפד, שלל שטחים ציבוריים, פיתוח סביבתי ומפרט עשיר במיוחד. קבוצת יוסי אברהמי מקדמת כיום מספר פרויקטים בעיר תל אביב ונמשיך לבנות בה גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully