וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיר הרביעית בגודלה בישראל: בקרוב - 50 אלף תושבים חדשים

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 13:44

האצת הפרויקטים בימים אלו על שטח מחנה צריפין לשעבר צפויה להביא בשנים הקרובות להקמת שכונה חדשה בראשון לציון עם כ-10 אלף דירות ועשרות אלפי תושבים. על פי הצפי: כבר בשנתיים הקרובות

בניינים בראשון לציון. ראובן קסטרו
בניינים בראשון לציון/ראובן קסטרו

50 אלף תושבים חדשים ב-10 אלף דירות: במסגרת ההחלטה להאיץ את הפרויקטים המתוכננים על השטח בו שכן בעבר מחנה 'צריפין', בשנים הקרובות תוקם שכונה חדשה בעיר ראשון לציון, הצפויה לאכלס כ-10,000 יחידות דיור, בהם גם דיור מוגן ומעונות סטודנטים, וכ-50 אלף תושבים חדשים.

חלק גדול מהדירות ישווקו במסגרת תכנית דירה בהנחה של משרד הבינוי והשיכון - בהנחה היסטרית היכולה להגיע עד למיליון שקלים לזכאים. לאור זאת, ביקר שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, בימים האחרונים בעיר ראשון לציון, בהזמנתו של ראש העירייה, ובחן את התקדמות הפרויקטים.

הבשורה הגדולה איתה יצא השר מהפגישה היא כי נכון להיום, על פי הערכות הגורמים השונים, עד לסוף השנה הנוכחית צפוי אכלוס של כארבעים אחוז מהדירות ובעוד כשנתיים, הפרויקט יגיע לאכלוס של 80% מהדירות.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, בירך על הבשורה, ואמר כי "נסייע לראשון לציון ככל שנוכל בפיתוח המתחמים החדשים ובהסרת חסמים על מנת לזרז את כניסת הדיירים במקום".

מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט, שנכח גם הוא בפגישה המקצועית, אמר: "רשות מקרקעי ישראל ועיריית ראשון לציון עובדות בשיתוף פעולה הדוק, זו אחת הערים בעלות הביקוש הגבוה ביותר בארץ, ראש העיר הציג בביקור את הפיתוח של העיר, אנחנו עובדים בצוותא בכדי לספק להם מענה בצורה מהירה וטובה לטובת תושבי העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully