וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסילת רכבת נוספת בתל אביב יוצאת לדרך: היכן תעבור?

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 11:05

בתמורה לכ-490 מיליון שקל: חברת דניה מדווחת כי זכתה במכרז רכבת ישראל לתכנון והקמת המסילה הרביעית במקטע איילון שבתל-אביב, העבודות צפויות להימשך כ-6 שנים מתחילת העבודה

סיור ותדריך עם מנכ"ל רכבת ישראל, תחנת רכבת תל אביב סבידור מרכז. ספטמבר 2016. מגד גוזני
מסילת רכבת נוספת בתל אביב יוצאת לדרך/מגד גוזני

מצפון לדרום: חברת הבנייה והתשתיות דניה, מקבוצת לפידות קפיטל, פותחת את השבוע עם דיווח על זכיה במכרז רכבת ישראל לתכנון וביצוע פרויקט המסילה הרביעית במקטע איילון שבתל אביב - בתמורה לכ-490 מיליון שקל, בתופסת מע"מ והצמדה.

מטרתו של פרויקט זה, בין היתר להגדיל באופן משמעותי את תדירות הרכבות במרכז הארץ והפריפריה, על ידי הוספת מסילה רביעית מצפון לתחנת הרכבת תל אביב סבידור ועד לדרומה של תחנת הרכבת, תל אביב ההגנה.

הפרויקט כולל את הקמתה של מסילה נוספת במקטע איילון באורך של כ-4.65 ק"מ לצד שלוש המסילות הקיימות. תחילתה של המסילה הנוספת, כאמור, תהא צפונית לתחנת הרכבת תל-אביב סבידור וסיומה יהא דרומית לתחנת הרכבת תל-אביב ההגנה.

תחנת רכבת ישראל. יניב כליף, יניב כליף
מסילת רכבת נוספת בתל אביב יוצאת לדרך/יניב כליף, יניב כליף

העבודות צפויות להימשך כ-71 חודשים ממועד קבלת צו התחלת עבודה. פרויקט זה מצטרף למספר פרויקטים נוספים שהחברה ביצעה ומבצעת עבור רכבת ישראל, בין היתר, פרויקט מסילת 431, תחנת רכבת לוד ותחנת סבידור.

מנכ"ל חברת דניה, רונן גינזבורג: "אנו מברכים על זכייתנו בפרויקט וגאים להמשיך ולקחת חלק בתכנון וביצוע מגה-פרויקטים בעלי חשיבות לאומית בתחום התשתיות במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully