וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרויקט הזה נמכרו 12 דירות בשבוע האחרון מפה לאוזן, לפני שיווק

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 16:36

השיווק בפרויקט הטייסים בתל אביב יוצא לדרך וכולל הקמה של בניין מפואר בן 15 קומות עם 85 דירות. החברה צופה הכנסות של 155 מיליון שקל מהפרויקט, שתתחיל בבנייתו לאחר מכירה מוקדמת של 30% מהדירות

הדמיה - פרויקט הטייסים של חברת אאורה. קשת הדמיות,
הדמיה - פרויקט הטייסים של חברת אאורה/קשת הדמיות

155 מיליון הכנסות: חברת אאורה מדווחת היום על יציאתו לשיווק של הפרויקט שלה בתל אביב, "פרויקט הטייסים", בשכונת נווה חן. בחברה מדווחים: נמכרו 12 דירות מפה לאוזן בשבוע האחרון, לפני שיווק.

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית עם תב"ע בתוקף, הממוקם ברחוב הטייסים 92 בתל אביב ויכלול הריסה של שלושה מבני רכבת ישנים ובניית בניין מפואר בן 15 קומות עם 85 יחידות דיור. צפי אכלוס הפרויקט הוא סוף שנת 2026.

החברה משערת כי הכנסותיה הפרויקט צפויות להסתכם בכ-155 מיליון שקל והרווח הגולמי בכ-29 מיליון שקל.

לפרויקט אושרה תכנית עיצוב והתקבלה החלטת ועדה לאשר בתנאים היתר בנייה מלא. להערכת החברה הסכם ליווי ייחתם במהלך יוני 2023 והיתר הבנייה המלא צפוי להתקבל במהלך הרבעון השלישי לשנת 2023. כמו כן, החברה מצויה בטיוטות סופיות של הסכם ליווי עם גורם פיננסי.

כיצד יראה הבניין הייחודי?

הבניין עוצב על ידי מילבאואר אדריכלים המתמחה במגוון תחומי האדריכלות ומוביל פרויקטים רבים שלהתחדשות עירונית, תוך מתן דגש על עירוב שימושים בשילוב תפיסה חברתית ברעיונות התכנוניים.

על פי התכנון, הבניין יבנה בשילוב של חיפויים דמויי עץ, אלומיניום ואבן. חלל הכניסה מרשים ומרווח יבנה בגובה כפול, עם ויטרינה גדולה הצופה לעבר נוף ירוק הנשקף מבחוץ ויכלול גם מועדון דיירים גדול ומודרני לרווחת הדיירים. בעלי הדירות הנוכחיים יזכו בסיומו של הפרויקט בדירות חדשות הכוללות: תוספת שטח, מרפסת שמש, מחסן וחנייה.

הפרויקט הינו חלק משכונת רמת הטייסים, הממוקמת בחלק הדרום-מזרחי של תל אביב - על קו התפר שבין תל אביב והערים רמת גן וגבעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully