וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדירה בנוף: 100 אלף שקל הנחה לדירה הצופה לאגם המלאכותי הגדול בארץ

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 10:16

קבוצת צרפתי שמעון מציעה חבילת הטבות אטרקטיבית לרוכשים בפרויקט החדש שלה בשכונת הפארק בבאר שבע, בו תקים כ-700 דירות ב-16 מבני מגורים עם קו ראשון לפארק ולאגם המלאכותי הגדול בארץ

הדמיה - פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע. viewpoint,
הדמיה - פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע/viewpoint

קבוצת צרפתי שמעון, תצא בקרוב לשיווק הפרויקט החדש שלה בשכונת הפארק בבאר שבע, ומכריזה על חבילת הטבות אטרקטיבית לרוכשים, הכוללת הנחה של 100,000 שקל, תנאי תשלום של 20/80, והטבת מדד.

הפרויקט "צרפתי בפארק" יכלול כ-700 דירות ב-16 בניינים, עם תמהיל דירות מגוון: 3,4,5 חדרים, דירות גן ענקיות ופנטהאוזים יוקרתיים.

כמו כן, החברה השיקה לאחרונה את השלב השני בפרויקט, שכולל 70 יחידות דיור ב- 8 בניינים בני 5 קומות כל אחד. על התכנון מופקד משרד מילוסלבסקי אדריכלים, מהמשרדים הוותיקים בישראל.

"הפרויקט מציע את המיקום הטוב ביותר בשכונה - קו ראשון לפארק וצמוד אליו הפארק הלינארי שחוצה את השכונה, מה שמהווה יתרון גדול עבור משפחות עם ילדים, כיוון שאין כבישים אותם צריך לחצות בדרך לפארקים. הפרויקט מביא סטנדרט חדש של בנייה לשכונת פארק הנחל, הרוכשים ייהנו מאיכות חיים בבנייני בוטיק ומתכנון חכם של הדירות המכוון למשפחות לצד מפרט עשיר ורמת גימור גבוה", אומר אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון.

הדמיה - פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע. viewpoint,
הדמיה - פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע/viewpoint

העיר באר שבע, שעוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית, מובילה בהתחלות בנייה בשנים האחרונות, ובהתאם הביקושים לדירות בה מזנקים מדי שנה, ומחירי הדירות בעיר קפצו בעשרות אחוזים בעשורים האחרונים.

אחת השכונות החדשות הנבנות כיום בבאר שבע, כאמור, היא שכונת הפארק, הנבנית בצמוד לנחל באר שבע. השכונה ממוקמת בכניסה הדרום מזרחית של באר שבע, סמוך למתחם איקאה, ומשתרעת על פני כ-1,150 דונם. בשכונה צפויים להיבנות כ-4,500 יחידות דיור חדשות, בבניינים בני 3-8 קומות עם דירות גג ודירות גן, ובתים צמודי קרקע.

השכונה החדשה מציעה איכות חיים ברמה גבוהה, עם מתקני ספורט ונופש, כמו: האגם המלאכותי הגדול בארץ, פארק מוטורי, אמפי פארק עם 12,000 מקומות ישיבה, טיילת, מסלולי אופניים, גינות שעשועים, מתקני כושר ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת ומרכז מסחרי גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully