וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכלול גני ילדים: איזו חברה תבנה את המתחם הסטודנטיאלי בגבעת רם?

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 13:32

פורסמה החברה הזוכה במכרז של 310 מיליון שקל להקמת מתחם מעונות הסטודנטים בקמפוס גבעת רם בירושלים. המתחם יכלול 790 יחידות דיור, גני ילדים, מרחבי לימודים משותפים, מינימרקט ושירותים נלווים לרווחת הסטודנטים והסגל

הדמיה - מתחם מעונות חדש בקמפוס אדמונד י' ספרא גבעת רם. שוורץ-בסנוסוף אדריכלים,
הדמיה - מתחם מעונות חדש בקמפוס אדמונד י' ספרא גבעת רם/שוורץ-בסנוסוף אדריכלים

האוניברסיטה העברית מודיעה היום (ד') כי חברת שיכון ובינוי היא הזוכה במכרז להקמה ותפעול מתחם מעונות חדש בקמפוס אדמונד י' ספרא גבעת רם, הכולל: 700 חדרי סטודנטים ו-90 דירות לסגל, בנוסף לגני ילדים, מרחבי לימוד משותפים, חדרי חוגים, מינימרקט, בית קפה ושירותים נלווים נוספים לרווחת הסטודנטים והסגל.

המתחם החדש, שישתרע על פני שטח של כ- 9 דונם תוכנן על ידי האדריכל גבי שוורץ, והוא מיועד לסטודנטים ואנשי סגל מתחומי המדעים המדויקים וההנדסה, ביניהם: מדעי המחשב, הנדסת חשמל, מתמטיקה ומדעי הטבע, מדעי המוח ועוד.

מיקומו בצמידות לתחנת הרכבת הקלה ובסמוך לפארק ההייטק של האוניברסיטה העברית המוקם בימים אלה בשיתוף חברת גב ים והרשות לפיתוח ירושלים.

קמפוס גבעת רם, האוניברסיטה העברית, ירושלים. ShutterStock
קמפוס גבעת רם, האוניברסיטה העברית, ירושלים/ShutterStock

על פי תנאי המכרז, הפרויקט יוקם בשיטת B.O.T לתקופה של 25 שנים (שיטה שבה גוף פרטי מקבל זיכיון מגוף ציבורי כדי לממן, לתכנן, לבנות ולהפעיל מתקן ציבורי לתקופה קצובה). הבניה, שתתחיל בחודשים הקרובים תהיה בסטנדרט גבוה, תוך עמידה בתו תקן ירוק.

לדברי פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית, "מדובר בפרויקט חדשני ומתקדם שיציע תשתיות מגורים ושירותים נלווים בסטנדרטים בינלאומיים, בסמיכות לפקולטות שבהן לומדים הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, כמו גם עבור סגל החוקרים והחוקרות. הקמת המעונות בתוך האוניברסיטה היא חלק מתפיסת ההכלה והחיים המשותפים שמקדמת האוניברסיטה ומתוך רצון לתת מענה למגוון אוכלוסיות ולסטודנטים בינלאומיים רבים שלומדים באוניברסיטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יור שיכון ובינוי תמיר כהן. סיון פרג',
תמיר כהן, מנכ״ל שיכון ובינוי/סיון פרג'

תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי, בירך על הזכייה, ואמר כי "הקמת מתחם מעונות הסטודנטים בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית היא הישג משמעותי נוסף עבור שיכון ובינוי, המדובר בפרויקט הצפוי לשרת אלפי סטודנטים ואנשי סגל, אשר ייבנה ברמת הגימור הגבוהה ביותר. הקמת המעונות היא צעד ראשון בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם הנהלת האוניברסיטה, וכי שיכון ובינוי מקימה ומנהלת אלפי מעונות סטודנטים במוסדות הלימוד האקדמיים החשובים ביותר, זאת הן לרווחת הסטודנטים והן לשביעות רצונם של בעלי המניות בחברה".

משה ליאון, ראש עיריית ירושלים: "אני מברך את האוניברסיטה ושמח בשמחתה. הפרויקט החדש מביא עמו שאר רוח וצופה פני עתיד. הוא מסייע לחבר את הצעירים אל האקדמיה בדרך ראויה ומבטיחה, מחזק את המגמה של עידוד צעירים ומשפחות צעירות למצוא את עתידם בעיר. הפרויקט ישתלב ויסייע למהפכה שהעיר עוברת בשנים האחרונות ומהווה נדבך נוסף של תקווה לעתיד מזהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully