וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנייני רכבת לקומפלקס יוקרתי: 125 דירות חדשות בקטמון ירושלים

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 10:02

פרויקט התחדשות עירונית בלב שכונת קטמון הישנה כולל הריסת 61 דירות בבנייני רכבת ישנים בתמורה להקמת קומפלקס יוקרתי עם כ-125 דירות, שטחים פתוחים ומועדון דיירים

הדמיה של המתחם החדש בשכונת קטמון הישנה. האדריכל מתי רוזנשטיין,
הדמיה של המתחם החדש בשכונת קטמון הישנה/האדריכל מתי רוזנשטיין

חברת אזורים, יחד עם חברת מימושים, מדווחות על זכייתן במכרז לבניית פרויקט התחדשות עירונית במתחם פינוי-בינוי בלב קטמון הישנה, ברחוב בוסתנאי 32-34 בירושלים.

המתחם משתרע על פני 5 דונם וכולל כיום 61 דירות ישנות בבנייני רכבת. בתמורה להריסת המבנים הישנים, צפויות לבנות החברות קומפלקס יוקרתי עם 125 דירות חדשות, שטחים פתוחים ומועדון דיירים.

שכונת קטמון נמצאת במיקום אטרקטיבי, ובמרחק הליכה מהמקומות היפים בעיר: מנזר סן סימון תוחם את השכונה ממערב, טלביה וקריית שמואל תוחמים את השכונה מצפון, המושבה היוונית והמושבה הגרמנית תוחמים מדרום, ושכונת מקור חיים מדרום.

לדברי החברות, בעלי הדירות הינם שותפים מלאים בתכנון הפרויקט. החשיבה התכנונית המוצעת נעשתה בשת"פ מלא עם נציגות הדיירים, שקבעו את היקפי הבניה המקסימליים במטרה לשמור על איכות החיים בפרויקט. תושבי המתחם יקבלו בתמורה לדירותיהם הישנות - דירות חדשות ומרווחות, שיבנו בבנייה מרקמית.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים. ינאי אלפסי,
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים/ינאי אלפסי

חברת אזורים יחד עם חברת מימושים זכו לקדם את המתחם לאחר הליך של מכרז יזמים, שנעשה ע"י עו"ד אמיר קדרי ועו"ד רם כהן ממשרד עו"ד טל קדרי שמיר. החברות יוצגו על ידי עו"ד טרי לויה, וכבר החלו בתכנון המתחם מיד לאחר ההודעה על הזכייה כיזמיות באמצעות האדריכל מתי רוזנשטיין.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "אנו שמחים על זכייתה במכרז של אזורים בבניית פרויקט יוקרה במתחם פינוי בינוי בלב קטמון הישנה. פרויקט זה ועוד רבים, שחברת אזורים מובילה בירושלים, מצביעים על תנופת ההתחדשות העירונית בעיר ועל הנכונות של העירייה לשתף פעולה ולקדם כמה שיותר מתחמי התחדשות עירונית.
אנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הדיירים נוכל להקים פרויקט חדשני, מודרני העונה לצרכיהם של תושבי השכונה. זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully