וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי זולה בארץ: לא תאמינו בכמה נמכרה דירת 3 חדרים בדימונה

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 17:50

נחשפה העסקה הכי זולה בישראל: דירת 3 חדרים בדימונה, קומה שניה בשטח של 54 מ"ר נמכרה השבוע במחיר שלא ניתן לראות עוד כמותו בישראל 2023. האם ניתן למצוא הזדמנויות נוספות בשוק של היום? היכנסו

דירת שיכון בגבעתיים שהזמן קפא בה מלכת בשנות ה-60. ניקי טרוק, באדיבות המצולמים
אילוסטרציה: דירה בבניין ישן/באדיבות המצולמים, ניקי טרוק

נחשפה עסקת הנדל"ן הזולה ביותר שנסגרה לאחרונה בישראל: מדובר בדירה קטנה בדימונה - עם 3 חדרים ללא מרפסת, קומה שנייה בבניין ישן מתחילת שנות ה-80, ללא מעלית.

הדירה, אשר ממוקמת בסמוך לכניסה/ יציאה מהעיר, ברחוב בבא סאלי, בגודל של 54 מ"ר סך הכול, נמכרה עבור סכום זעום של 300 אלף שקל בלבד - מחיר שלא ניתן לראות עוד כמותו בישראל 2023.

כמו כן, הסכום הכולל של הדירה מהווה מחיר נדיר של 5,500 שקל למ"ר - נמוך משמעותית מהממוצע לדירת 3 חדרים בדימונה, אשר עומד על 7,362 שקל למ"ר על פי אתר יד2.

פסלו של הרצל בכניסה לדימונה 29
23 ביולי 2020. ראובן קסטרו
הפסל של הרצל בכניסה לדימונה: אם תרצו אין זו אגדה/ראובן קסטרו

חשוב לציין כי האזור בו ממוקמת הדירה, שבעבר היה נחשב כפחות איכותי, השתדרג בשנים האחרונות, לאחר שחלק מהבניינים עברו שיקום וחידוש, וכן ישיבת ההסדר התמקמה קרוב והביאה איתה אוכלוסיה צעירה ואיכותית.

העסקה אותרה ובוצעה באמצעות משרד עו"ד ונוטריון מנקין יעקב, המתמחה באיתור מציאות נדל"ן.

לדברי עו"ד ונוטריון מנקין יעקב: "משרדי מתמחה באיתור מציאות נדל"ן במחירים נמוכים ממחיר השוק. איתרנו ללקוח דירה במחיר מציאה. הדירה לא פורסמה בשום אמצעי פרסום והיא אותרה באמצעות מידע וקשרים. נוהל מו"מ מהיר לרכישתה במחיר האטרקטיבי הנ"ל. רצוי לבצע בדירה שיפוץ שמוערך בכ-70,000 שקל, לאחר השיפוץ יוכל הלקוח להשכיר הדירה בסכום של כ-2,000 שקל בחודש. מדובר על תשואה יפה ומכובדת של 6.5%, שנותנת "פייט" רציני לכל פיקדון בנקאי, שלא לדבר על עליית ערך צפויה".

"באופן כללי, אני מבצע עסקאות רבות בדימונה עבור משקיעים, העיר דימונה בהתפתחות מדהימה ולכן יש בה עליית ערך גבוה. דירות שנרכשו לפני שנתיים שלוש ב 300,000 שקל שוות היום כ-500,000 שקל ויותר. בדימונה יש בניה מסיבית של שכונות חדשות וכן בניה של אזורי מסחר ותעשיה, דבר שגורם להתפתחות רבה של העיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האם ניתן למצוא הזדמנויות נוספות בשוק של היום?

האם יש מציאות נוספות בתקופה של היום, המאפשרות לרכוש דירה עם הון עצמי נמוך במיוחד? בהחלט.

אמנם, זה לא 300 אלף שקל, אך מחיפוש קצר ניתן לראות כי לפני כחודש פורסמה באתר יד2 מודעת מכירה שמציעה לכל המעוניין דירת 2.5 חדרים ברחוב שלום עליכם במגדל העמק, בגודל 50 מ"ר בקומת הקרקע של בניין בן 3 קומות, במחיר 420 אלף שקל בלבד.

על פי תיאור המודעה שפורסמה, הדירה "מושלמת", קומפקטית וחמודה ומתוכננת היטב עם גישה נוחה שיכולה להתאים גם לנכים או לזוג מבוגרים.

בנימה אופטימית זו, המשיכו לחפש. ההזדמנויות קיימות - צריך רק למצוא אותן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully