וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו עיר מציעה דירה במחיר התחלתי של 714 אלף שקל?

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 16:19

הנחת היסטרית של עד 500 אלף שקל לדירה חדשה במסגרת מכרז מחיר מטרה: רשות מקרקעי ישראל מפרסמת את תוצאות מכרז מחיר מטרה בקרית שמונה; דירות ימכרו לזכאים החל מ-714 אלף שקל

מיכאל פישר בנייה. ShutterStock
איזו עיר מציעה דירה במחיר התחלתי של 714 אלף שקל?/ShutterStock

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת היום (ב') את החברות הזוכות במכרז לבניית כ-134 יח"ד ב-2 מתחמים בבנייה רוויה בשכונת בימת תל חי, קרית שמונה, והן: 'תעז יזמות בע"מ', ו-'קראו א.ג.א. בע"מ'. למכרז זה הוגשו 3 הצעות.

על פי תנאי המכרז של רשות מקרקעי ישראל, 87 יחידות דיור ישווקו במחיר מטרה ו-47 בשוק החופשי, כשהדירות ימכרו בהנחה של 300,000 שקל ממחיר הדירה בשוק החופשי.

המחיר ההתחלתי של דירה חדשה לזכאים:

אתר בנייה בעיר אשקלון. ShutterStock
דירה חדשה בשכונת בימת תל חי תוצע בהנחה של 500 אלף שקל לזכאים/ShutterStock

המחיר ההתחלתי של יחידות הדיור, אשר ישווקו לזכאים במסגרת תכנית מחיר מטרה, יהיה כ-714 אלף שקל עבור דירת 85 מ"ר, כ-825 אלף שקל עבור דירת 100 מ"ר וכ-973 אלף שקל עבור דירת 120 מ"ר. כמו כן, כל הדירות יכללו מרפסת, מחסן וחניה.

מחירים אלו, כאמור, על פי הערכות שמאי, משקפים הנחה של בין 35 ל-38 אחוזים, וכ-500 אלף שקל משוויו של הנכס בשוק החופשי.

המגרשים ששווקו במכרז הם חלק מתכנית כרמים מזרח במודיעין-מכבים-רעות, המתפרשת על כ-30.9 דונם ושוכנת בין הרחובות ניסן במזרח ואדר במערב. התוכנית כוללת מגורים של כ-330 יח"ד בתמהיל מגוון לצד מוסדות ציבור ושביל לרווחת הציבור.

המגרשים ששווקו במכרז הם חלק מתכניות: 'בימת תל חי' המתפרשת על שטח של כ-580 דונם בצפון מערב קרית שמונה, מדרום למכללת תל חי, וכוללת מגורים של כ-746 יח"ד לצד מוסדות ציבור, מסחר ומשרדים, תשתית דרכים, שטח ציבורי פתוח ושטח למסחר ותחבורה; ותוכנית נוספת בתחום תוכנית 'בימת תל חי' בצפון-מערב קרית שמונה, המתפרשת על כ-77 דונם וכוללת מגורים של כ-242 יח"ד לצד תשתית דרכים ושטחים פתוחים. המגרשים מיועדים למגורים בבנייה רוויה.

מרשות מקרקעי ישראל נסמר כי במסגרת המכרז הוצעו 2 מגרשים נוספים, להם לא הוגשו הצעות והם צפויים לצאת לשיווק חוזר בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully