וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכונה הראשונה ברמת גן מתחדשת: 180 דירות במרחק הליכה מסבידור

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 13:25

9 בניינים עם 80 דירות ישנות יפונו - עבור בניית 180 דירות חדשות ושטחי מסחר, במסגרת פרויקט התחדשות עירונית במתחם ארלוזורוב-יכין המבוקש ברמת גן, הממוקם סמוך למתחם הבורסה, ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת סבידור מרכז

משרדים וחניה במתחם הבורסה ברמת גן. נמרוד סונדרס
משרדים וחניה במתחם הבורסה ברמת גן/נמרוד סונדרס

קבוצת יובלים מדווחת היום (ב') כי חתמה על הסכם לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בשכונת ראשונים ברמת גן, הנחשבת לשכונה הראשונה שהוקמה בעיר.

הפרויקט יתבצע במתחם "ארלוזורוב-יכין" המבוקש, בשל מיקומו האטרקטיבי והמרכזי, בסמיכות למתחם הבורסה, וכן במרחק הליכה מתחנת הרכבת תל אביב סבידור מרכז ולקו האדום של הרכבת הקלה, שטחי ציבור, בתי ספר, גני ילדים, תרבות ופנאי.

במסגרת הפרויקט יפונו 9 בניינים ישנים עם 80 יחידות דיור, הנמצאים כיום במתחם, ובמקומם ייבנו 3 מגדלים עם 180 יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר.

המתחם מתפרס על פני שטח של כ-5.3 דונם ובו הבניינים בין הרחובות ארלוזורוב, יכין, בועז והמתמיד. הדירות החדשות שייבנו במסגרת הפרויקט יהיו בתמהיל מגוון הכולל דירות בנות 3, 4 ו- 5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים המתאימים לקהל יעד מגוון של רוכשים.

איציק ברוך, מנכ"ל ובעלים של קבוצת יובלים. כפיר זיו,
איציק ברוך, מנכ"ל ובעלים של קבוצת יובלים/כפיר זיו

מקבוצת יובלים נמסר כי "הפרויקט הוא חלק מתכנית רחבה להתחדשות עירונית שמובילה עיריית רמת גן, המהווה פתרון אמיתי למחסור בקרקעות להקמת שכונות מגורים חדשות, בפרט באזורי הביקוש. הקמת פרויקט חדש במקומם של המבנים הישנים, תאפשר לדיירים הוותיקים להנות מדירות חדשות ומרווחות לצד איכות חיים גבוהה, ולכלל הדיירים להנות משכונה מתחדשת, הנבנית בסטנדרטים מודרניים בפריים לוקיישן ותוך דגש רב על הנגישות למרכזי העבודה, מוסדות הלימוד, הפנאי והתרבות".

"אנו נפעל לקידום והוצאתו לפועל של הפרויקט בשיתוף עם גורמי התכנון בעירייה וזאת באופן המיטבי והמהיר שניתן. אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על האמון שנתנו בנו ושיתוף הפעולה וכן לכלל הגורמים הרלוונטיים ואנשי המקצוע שפעלו בשיתוף להוצאתו לפעול של הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully