וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווה העיר במינוי מנצח: דורית סדן - המנכ"לית החדשה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 12:30

דורית סדן, לשעבר סמנכ"לית השיווק של חברת שיכון ובינוי במשך 27 שנה, ואחת מנשות הנדל"ן הוותיקות והמוערכות בישראל, מצטרפת לחברת שיווק הנדל"ן נווה העיר, ותעסוק בשיווק תחומי הנדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי

מינוי מנצח: דורית סדן תשמש כמנכ"לית החדשה של חברת השיווק נווה העיר שבבעלות ניסים בריח ואלי בראון - הפועלת כבר למעלה משלושה עשורים בתחומי הנדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי בישראל, בשיווק, יזמות, ובהתחדשות עירונית.

סדן, אחת מנשות הנדל"ן המוערכות בישראל, עם ניסיון של 27 שנות עבודה כסמנכ"לית השיווק של חברת שיכון ובינוי, נחשבת מעמודי התווך של החברה וכאחראית להצלחה המיתוגית המדהימה בקמפיין הגדול של החברה - והדרך שעברה מחברה הסתדרותית בשם שיכון עובדים, אשר הייתה ממוקמת הרחק מאחור ביחס לחברות המובילות הגדולות - ועד למיתוגה הנוכחי ומיקומה כאחת החברות המובילות בתחום הנדל"ן והבנייה הירוקה בישראל.

מאז עזיבתה את שיכון ובינוי דורית עסקה בליווי אסטרטגי שיווקי במתחמי מגורים ענקיים, כולל מבצעי מכירות המוניים על כל לוגיסטיקה הקשורה בהם. בתפקידה החדש בנווה העיר, דורית סדן תהיה אחראית על הפיתוח העסקי של חטיבות השיווק, ליווי אסטרטגי של הלקוחות משלב הייזום השיווק המכירה ובמידת הצורך גם השרות. לסדן תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון.

דורית סדן. רמי זרנגר,
דורית סדן/רמי זרנגר

חברת נווה העיר, שהוקמה בשנת 1987, מכרה עד היום כ-40 אלף דירות ושיווקה ב-30 השנה האחרונות פרויקטים ענקיים בפיזור גיאוגרפי ארצי, מנהריה עד באר שבע וירושלים, וביניהם שכונת 'בצוותא' של שפיר בחריש, 20% מהדירות בעיר מודיעין ו-30% מהדירות בשוהם, כ-1,600 דירות. החברה שיווקה מתחמים גדולים בגבעתיים ,בתל אביב בנווה שרת, בבאר יעקוב, בגבעת שמואל, בנתניה ברמלה ובלוד את שכונת נצבא בראש העין עם 1,600 יח"ד ועוד ערים רבות אחרות.

דורית סדן מסרה כי "ברצוני להודות לניסים בריח על האמון שנתן בי, ואני בטוחה שיחד נצעיד את חברת נווה העיר לשיאים חדשים. עם הניסיון שצברנו, יש לנו את היכולת לקרוא טוב את השוק ולנקוב במחיר הדירות הנכון, תוך התאמת מחיר לשוק בתקופה הנוכחית, וכן יכולת לפתור את סוגיית אי הוודאות אצל הצרכנים. לחברה יש עוצמה וידע עשירים שמסייעים לנו וליזמים שאנו מלווים בשיווק מוצלח ונכון של פרויקטים בכל הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully