וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה ישראלית תשקיע 1.2 מיליון דולר בעיירה שהפכה לסמל המלחמה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 10:24

קבוצת משקיעים ישראלית תקים קאנטרי קלאב יוקרתי בעיר בוצ'ה באוקראינה, שנכבשה על ידי הרוסים לזמן קצר בתחילת המלחמה ובהמשך שוחררה על ידי האוקראינים. "התושבים מנסים לחזור לשגרה ולשקם את חייהם"

הדמיה - קאנטרי קלאב יוקרתי בעיר בוצ'ה שבאוקראינה. יח"צ,
הדמיה - קאנטרי קלאב יוקרתי בעיר בוצ'ה שבאוקראינה/יח"צ

התושבים חוזרים לגור בבתיהם ומחפשים קצת שפיות: קבוצת משקיעים ישראלים מתחום הנדל"ן מקימה בימים אלה בעיר בוצ'ה שבאוקראינה קומפלקס ספורט ופנאי מתקדם, הכולל קאנטרי קלאב וחדרי כושר בהשקעה מוערכת של כ-1.2 מיליון דולר. הפרויקט, שישתרע על כ 2,700 מ"ר, צפוי להיפתח במהלך הקיץ הקרוב.

העיר בוצ'ה שוכנת במחוז קייב באוקראינה, כ-25 ק"מ מעיר הבירה קייב ונחשבת לפרבר יוקרתי של עיר הבירה ושל העיר הסמוכה, אירפין. עד לפרוץ המלחמה התגוררו בה כ-40,000 איש, מרביתם בני מעמד בינוני-גבוה.

עם תחילת הקרבות בין רוסיה ואוקראינה העיר נכבשה, לתקופה קצרה, ובהמשך שוחררה ע"י האוקראינים. כעת, רבים מתושבי אוקראינה בכלל, ואזור בוצ'ה בפרט, שנמלטו מאימת הקרבות מתחילים לחזור לבתיהם ומחפשים סוג של שגרה.

הדמיה - קאנטרי קלאב יוקרתי בעיר בוצ'ה שבאוקראינה. יח"צ,
הדמיה - קאנטרי קלאב יוקרתי בעיר בוצ'ה שבאוקראינה/יח"צ

לדברי רו"ח אלכס סוטובסקי, רו"ח ישראלי המתמחה בפיתוח עסקי וניהול כספים עבור חברות ישראליות הפועלות באוקראינה, "כמו ערים רבות אחרות באוקראינה, גם בוצ'ה נמצאת בתנופת שיקום ונהנית מזרימה של תקציבים בינלאומיים. אולם לא די במימון, ערים רבות במדינה אינן מסוגלות להתמודד בעצמן עם שיקום הנזקים והן זקוקות לסיוע של חברות יזמיות וחברות ביצוע זרות במגוון רחב של תחומים, ובמיוחד כאלה הפועלות בתחום הנדל"ן, התשתיות הבריאות והפנאי".

הקאנטרי קלאב המוקם כיום בבוצ'ה, וצפוי להיפתח באוגוסט הקרוב, ממוקם במרכז מסחרי חדש ומודרני שנבנה בעיר לפני כשנתיים וחצי ושלא נפגע בקרבות שהתחוללו בעיר. הקאנטרי מיועד לפעילות ספורטיבית לכל המשפחה וכולל בריכת שחיה, בריכות מחוממות לילדים, בריכה לתינוקות, אזור ספא ומלתחות, ג'קוזי, סאונה, חדרים ייעודיים לחוגי ספורט שונים, חדר כושר משוכלל, אזור לאימונים פונקציונליים, חדרים לאימונים אישיים וקבוצתיים, מתחם לאומנויות לחימה, ומרכז פעילות לילדים הכולל קייטנות, חוגי ספורט בתחומים שונים וחדרי משחקים.

לדברי רו"ח סוטובסקי, המייצג את קבוצת המשקיעים, "מעבר לשיקום הפיזי של ערי אוקראינה, תושבים רבים במדינה, ובאזורי הקרבות בפרט, זקוקים לשיקום נפשי ומנטלי. מחקרים רבים מראים כי לפעילות ספורטיבית יש השפעה נפשית חיובית והיא מסייעת רבות בהפחתת לחצים, התמודדות עם חרדות ושיפור מצב הרוח. באוקראינה אנשים צמאים לזה. הם מחפשים את אותן נקודות של שפיות ונורמליות. למרות שהמלחמה עדיין לא הסתיימה, אנו כבר רואים עליה משמעותית בביקוש לרישום לחדרי כושר בערים המרכזיות במדינה והצפי הוא שהזרם יגבר ככל שהמדינה תחזור לשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully