וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ מנצח: בית וגג והכשרת הישוב יבנו 725 דירות ב-11 מגדלים בבת גלים

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 16:56

בית וגג הכשרת הישוב מדווחות על שיתוף פעולה בביצוע פרויקט פינוי בינוי נרחב בשכונת בת גלים בחיפה, במסגרתו יבנו החברות מתחם חדש הכולל 725 דירות ב-11 בניינים ושטחי מסחר לצד תחנת הרכבת בת גלים

טובות השתיים מן האחת: חברת בית וגג דיווחה הבוקר (ד') לבורסה כי חתמה על הסכם עם חברת הכשרה הישוב התחדשות עירונית בישראל - לביצוע משותף של פרויקט פינוי בינוי רחב היקף בשכונת בת גלים בחיפה.

במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע כי הכשרת הישוב התחדשות עירונית תמחה לבית וגג 49% מהזכויות והחובות בפרויקט. לצד זאת, סוכם בין הצדדים כי החלוקה של ההכנסות והרווחים ביניהם תהיה ביחס של 50-50. עוד, נקבע כי בית וגג תעמיד לטובת הפרויקט הון עצמי עודף בגין חלקה של הכשרת הישוב, בסך של 45 מיליון שקל.

הפרויקט המדובר בבת גלים - מתחם העלייה השנייה המשתרע על פני 12.5 דונם - כולל פינוי והריסה של 175 יח"ד קיימות ב-17 מבנים ישנים ברחובות שרל לוץ והעלייה השנייה, כאשר כ-84% מבעלי הדירות כבר חתמו על הסכם התקשרות עם יזמי הפרויקט. לאחר ההריסה, ייבנה מתחם מגורים חדש אשר יכלול 725 דירות חדשות ב-3 מגדלים בני 31-35 קומות ו-8 בניינים נוספים בבניה מרקמית.

בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר, מבנה ציבור למעונות יום ושטחים ירוקים לרווחת הציבור. המתחם נמצא בשכונת בת גלים הצמודה לחופי הים, בסמיכות לביה"ח רמב"ם ותחנת הרכבת חיפה בת גלים.

בית וגג והכשרת הישוב יבנו 725 דירות ב-11 מגדלים בחיפה. גל אור פישביין אדריכלים,
בית וגג והכשרת הישוב יבנו 725 דירות ב-11 מגדלים בחיפה/גל אור פישביין אדריכלים

להערכת החברות, היתר הבניה צפוי להתקבל לקראת סוף שנת 2025. היקף המכירות הצפוי בפרויקט עומד על כ-1.3 מיליארד שקל, כאשר הרווח הגולמי החזוי הינו כ-290 מיליון שקל.

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג יזמות ונדל"ן: "בית וגג ממשיכה במגמת הצמיחה. השותפות של בית וגג עם הכשרת היישוב מהווה שילוב כוחות של שתי חברות התחדשות עירונית מהגדולות ומהמובילות בישראל, שתביא לסינרגיה עוצמתית, מקצועית ואיכותית. לפרויקט בבת גלים יש פוטנציאל אדיר, לאור מיקומו בשכונה מתחדשת ומבוקשת, והיקף הפרויקט מאפשר לנו לתכנן מתחם מגורים שלם מאפס ולהבטיח כי בעלי הדירות והרוכשים החדשים יקבלו את חוויית המגורים הטובה, הבטוחה והמתקדמת ביותר".

אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת היישוב התחדשות עירונית: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם בית וגג ומאמינים כי שילוב הכוחות של שתי החברות, הידע הנרחב בתחום והניסיון רב השנים, יובילו להקמת פרויקט דיור ומסחר איכותי ומתקדם בשכונת בת גלים. פרויקט זה מהווה נדבך רב ערך בצמיחה המשמעותית של פעילות ההתחדשות העירונית של הכשרת הישוב, הכוללת כיום צבר של למעלה מ-28.5 אלף יחידות דיור מסחר ותעסוקה פוטנציאליות, ומצטרף למספר מתחמי התחדשות עירונית נוספים אותם מקדמת החברה בחיפה בהיקף של אלפי יחידות דיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully