וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חג'ג' מודיעה: שירה אשר תמאם מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 16:33

כעבור 8 שנים מוצלחות בקבוצת חג'ג': עו"ד שירה אשר תמאם מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל הקבוצה, תמיר אמר, בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית פיתוח עסקי ונכסים של הקבוצה

עו"ד שירה אשר תמאם. יח"צ,
עו"ד שירה אשר תמאם/יח"צ

מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, תמיר אמר, הודיע לעובדי החברה על החלטתו למנות את עו"ד שירה אשר תמאם למשנה למנכ"ל, וזאת בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית פיתוח עסקי ונכסים של הקבוצה.

בהודעה שפרסמה קבוצת חג'ג' צוין כי שירה התחילה את דרכה בקבוצה לפני שמונה שנים ומאז מילאה בהצטיינות רבה את המשימות הרבות באחריות. אחרי ששירה סיימה שני תארים ראשונים בהצטיינות, גם במשפטים וגם במימון, הצטרפה למשרד עורכי דין חג'ג', בוכניק וינשטיין ושות', שם ייעצה ללקוחות המשרד במגוון רחב של פרויקטים ועסקאות מקרקעין, עסקאות של מכירה ורכישת מקרקעין, פרויקטים למגורים ולמסחר, ועוד.

לאחר מכן, שימשה שירה כעוזרת האישית של צחי חג'ג', בעלים משותף בקבוצת חג'ג', ומייסד משרד עורכי הדין חג'ג', בוכניק, וינשטיין ושות', וכמנהלת פרויקטים בקבוצה.

מנכ"ל קבוצת חג'ג, תמיר אמר. ינאי יחיאל,
מנכ"ל קבוצת חג'ג, תמיר אמר/ינאי יחיאל

במכתב ששלח לעובדי הקבוצה בירך תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, את שירה וציין כי מאז כניסתו לתפקיד בנובמבר 2022 שירה הייתה מעורבת בתהליכים רבים בארגון, תוך שהיא מפגינה ידע רב, מקצועיות ובעיקר השקעה אדירה.

תמיר אמר הוסיף: "מינויה של שירה הוא הוכחה ליכולת להתקדם בקבוצה לתפקידים הכי בכירים שיש בזכות כישורים, השקעה מאומצת, ידע ובעיקר עשייה מוצלחת. אני בטוח שגם בתפקידה החדש היא תתרום רבות להמשך שגשוגה של הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully