וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מימון בהיקף 740 מיליון שקל: "אלמוגים" יוצאת בפרויקט ראשון ביבנה

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 10:55

חברת אלמוגים מדווחת כי לאחר חתימת הסכם מימון בהיקף כולל של כ-740 מיליון שקל - היא מוציאה לדרך את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שלה בעיר יבנה, הכולל בניית 273 דירות וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר | צפי הכנסות החברה מהפרויקט: כ-250 מיליון שקל

הדמיה - פרויקט פינוי בינוי ראשון של חברת אלמוגים בעיר יבנה. איוולב מדיה,
הדמיה - פרויקט פינוי בינוי ראשון של חברת אלמוגים בעיר יבנה/איוולב מדיה

חברת אלמוגים מדווחת היום (ד') כי לאחר חתימת הסכם מימון בהיקף כולל של כ-740 מיליון שקל, היא מוציאה לדרך את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שלה בעיר יבנה, פרויקט ALUMA, הכולל פינוי של 64 דירות - ובנייה של 273 יחידות דיור חדשות וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר.

לפני קצת יותר משנה, בחודש מרץ 2021, אישרה הועדה המקומית לתכנון ובניה יבנה (בסמכותה כוועדה מקומית עצמאית מיוחדת) את התב"ע אותה יזמה החברה המשותפת להפקדה. נכון לחודש מרס, 2022 חתמה החברה המשותפת על הסכמים מחייבים. על פי הערכות החברה, חלק החברה בהכנסות הצפויות מהפרויקט הינו כ-250 מיליון שקל.

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "כפי שציינו בעבר, כחלק ממהלכיה העסקיים של החברה להרחבת הפעילות בלב אזורי הביקוש וכניסה לפרויקטים משמעותיים ואיכותיים בתחום ההתחדשות עירונית, אנו שמחים על קבלת הבעת אמון מהמערכת הבנקאית ומעדכנים כי פרויקט פינוי-בינוי ראשון בעיר יבנה של החברה יוצא לדרך. הפרויקט נהנה מאוכלוסייה חזקה ומגוונת של צעירים תושבי המקום, משפרי דיור מהעיר ומהאזור ונמצא בשכונה צומחת עם נגישות לשירותים ציבוריים ולמוסדות חינוך וספורט, דרכים ותשתיות מסודרות ובאיכות חיים".

הסכם מימון בהיקף כולל של כ-740 מיליון שקל: אלו הם פרטי ההסכם

חברת אלמוגים, בבעלותה של מיכל גור, מעדכנת כי נחתם הסכם ליווי בין חברה בשליטתה של החברה (60%), לבין גוף המאגד בין מספר תאגידים פיננסיים ישראליים, לצורך מימון הקמת פרויקט פינוי בינוי "ALUMA" ביבנה, אותו יזמה יחד עם חברת WGROUP בהיקף כולל של כ-740 מיליון שקל. ההסכם המפורט להלן:

הסכם המימון כולל מסגרת להעמדת פוליסות חוק מכר בסך של כ-503 מיליון שקל, מסגרת ערבויות חוק מכר ופיננסיות לצדדים שלישיים (כגון בעלי הקרקע ורשות מקומית) בהיקף כולל של כ-152 מיליון שקל, ומסגרת אשראי כספי להקמת הפרויקט בסך של כ-73 מיליון שקל (בריבית פריים בתוספת מרווח של עד כ- 1%).

כמו כן, ‎בחודש אוקטובר 2021 נחתם הסכם בין החברה לבין חברת WGROUP לרכישת 51% ממניות השותף בחברה ו-50% מרווחי פרויקט התחדשות עירונית מסוג פינוי-בינוי בעיר יבנה. בתמורה לרכישה האמורה, שילמה החברה סכום לא מהותי בהתאם לאבני הדרך שנקבעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully