וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-230 מיליון שקל: מגדל רוכשת 50% מהזכויות בבניין המשרדים בלב תל אביב

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 17:01

מגדל ביטוח ופיננסים רוכשת 50% מהזכויות במגדל וייס-בולטהאופ (We TLV) בתמורה לכ-230 מיליון שקל. מדובר במגדל משרדים מאוכלס בן 12 קומות הממוקם בלב מתחם העסקים במנחם בגין. NOI משוער: 26 מיליון שקל

מגדל ביטוח ופיננסים מכריזה היום (ב') על רכישת מחצית מהזכויות במגדל וייס-בולטהאופ (We TLV) מחברות הייזום והשבחת הנכסים - קבוצת וייס ובולטהאופ, בתמורה לכ-230 מיליון שקל, מחצית משוויו הכולל של המגדל (460 מיליון שקל).

מדובר במגדל משרדים מאוכלס, בן 12 קומות, הממוקם בלב ליבו של מתחם העסקים בשד' מנחם בגין בתל אביב, בצמוד לבניין מידטאון ולמרכז עזריאלי. המיקום סמוך לצירי תנועה מרכזיים וליציאות לאיילון צפון ודרום וכן בסמוך לתחנת רכבת השלום. בעתיד, יעברו בסמוך למגדל הקו האדום והקו הסגול של הרכבת הקלה.

מגדל וייס-בולטהאופ, שהוקם כחלק מפרויקט We TLV, כולל קומת מסחר ומעליה 11 קומות משרדים. הוא משתרע על שטח של כ-15.5 אלף מ"ר ברוטו וכולל גם 186 חניות. כיום, מושכר המגדל במלואו ל-3 שוכרים, לתקופות שכירות ארוכות של כ-10-20 שנה בממוצע: חברת SwitchUp שבבעלות פתאל, חברת Spices ויינות ביתן, המקימה במתחם סניף חדש של רשת קארפור. כמו כן, פרויקט We TLV כולל גם מגדל מגורים משולב משרדים שאף הוא מאוכלס.

ה-NOI הצפוי לבניין: כ-26 מיליון שקל (צמוד מדד);

מגדל וייס-בולטהאופ בתל אביב (We TLV). רוטשילד מערכות שילוט,
מגדל וייס-בולטהאופ בתל אביב (We TLV)/רוטשילד מערכות שילוט

קבוצת וייס, בבעלות האחים רוני ויואל וייס, וחברת בולטהאופ השקעות (בבעלות איש העסקים רן פרסברג), מחזיקים בשותפות בחלקים שווים כאשר לשתי החברות ניסיון של כ-30 שנה בענף הנדל"ן ושותפויות עם גופים מוסדיים מובילים.

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים: "תחום הנדל"ן מהווה מזה מספר שנים עוגן משמעותי בתמהיל ההשקעות שלנו ואנו נמשיך להתמקד באיתור הזדמנויות עסקיות ולהתמיד בתנופת ההשקעות בתחום, במטרה להשיא ערך לכל בעלי העניין שלנו. במקרה זה, מדובר במגדל בוטיק במיקום המרכזי והאסטרטגי ביותר בת"א, המאוכלס במלואו עם 3 שוכרי עוגן לטווח ארוך. הסכמי השכירות עם השוכרים הינם צמודי מדד, המהווים יתרון בתקופה אינפלציונית כפי שאנחנו חווים כעת, ובפרט כשמדובר בנכסים הנרכשים במימון עצמי וללא עלויות מימון בתקופה של ריבית עולה, תוך מינוף יתרון הגודל של מגדל בענף. אנו מסתכלים על השקעות אלה בראיה ארוכת טווח ומתוך מטרה להניב תשואות נאות לציבור החוסכים".

לדבריי רוני וייס, יו"ר קבוצת וייס השותפה בפרויקט עם חברת בולטהאופ השקעות: "אנו מאמינים שזה הזמן לממש את הפוטנציאל של פרויקט וייס בולטהאופ לאחר שקידמנו את התב"ע, הבניה וההשכרה שלו. מדובר בעסקה יוצאת דופן במיוחד בתקופה כה מאתגרת למשק ולכלכלה הישראלית ואנו בטוחים שנמצא שימושים ראויים לתמורה שנקבל מהעסקה וזאת לטובת המשך הפיתוח העסקי של קבוצת וייס - בולטהאופ. זהו שתוף הפעולה הראשון עם חברת מגדל ואנו צופים כי יהיו עוד עסקאות נוספות במשותף. מיקום הפרויקט שמחצית מאחזקותיו נשארות בידינו במע"ר הצפוני של תל אביב, מהווה היום מיקום מרכזי ומבוקש כאשר השוכרים בפרויקט הם מבין החברות המובילות במשק".

את קבוצת וייס וחברת בולטהאופ ייצגו בעסקה עו"ד יוסי חלד ממשרד אוסלקה חלד ועו"ד דור שחם ממשרד המבורגר עברון. את מגדל ייצגו עוה"ד גילי ריזל, רועי פרקש וליאור דרימר ממשרד עו"ד פירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully