וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1.41 מיליון שקל: החל השיווק בפרויקט החדש בנהריה

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 14:26

חברת אפי קפיטל מדווחת כי החלה בשיווק פרויקט 'אפי על הפארק' בשכונת שמעון פרס בנהריה, הכולל 216 דירות ב-3 בניינים בני 15 קומות. כמה תעלה דירת 5.5 חדרים עם מרפסת גדולה?

פרויקט אפי על הפארק בשכונת שמעון פרס בנהריה. viewpoint,
פרויקט אפי על הפארק בשכונת שמעון פרס בנהריה/viewpoint

עם צפי להכנסות של כ-324 מיליון שקל: חברת אפי קפיטל נדל"ן מתחילה בשיווק הפרויקט החדש שלה בשכונת שמעון פרס בנהריה - 'אפי על הפארק', שיכלול 216 דירות ב-3 בניינים המתנשאים לגובה של 15 קומות

הפרויקט יכלול תמהיל דירות מגוון עם דירות גן של 2-3-4-5 חדרים, דירות רגילות 3-5 חדרים, דירות פרימיום 5.5 חדרים, ודירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים מרווחות בנות 5.5 ו-6 חדרים.

כמה תעלה דירה בפרויקט?;

דירות 3 חדרים בגודל של כ-82 מ"ר עם מרפסת בגודל של 8 מ"ר תוצע במחיר של החל מ-1.41 מיליון שקל; דירות 5.5 חדרים בגודל של 152 מ"ר ומרפסת בגודל של 17.8 מ"ר תוצע במחיר של החל מ-2.19 מיליון שקל; דירות פנטהאוז של 6 חדרים עם נוף לים בשטח של 174 מ"ר ומרפסת של כ-86 מ"ר במחיר של החל מ-3.5 מיליון שקל.

פרויקט אפי על הפארק בשכונת שמעון פרס בנהריה. viewpoint,
פרויקט אפי על הפארק בשכונת שמעון פרס בנהריה/viewpoint

שכונת שמעון פרס משתרעת על שטח של כ-180 דונם וממוקמת בסמיכות למרכז העיר ומיועדת להיות שכונת הדגל החדשה של נהריה. כיום, השכונה נמצאת בשלבי אכלוס שונים ועתידה לכלול בסיום בנייתה כ-1,000 משפחות.

מיקומה מאפשר הגעה מיידית כמעט לכל יעד בעיר - מרחק הליכה של דקות בודדות ממוסדות החינוך המובילים של העיר, 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת וכ-10 דקות הליכה מחוף הים. בצמוד לפרויקט עתידים להיבנות פארקים, שטחים ירוקים, טיילת, גני ילדים, מבני ציבור ומתחמי מסחר ותעסוקה. לשכונה יש יציאה לכביש 4 וכבישים פנימיים לתוך העיר.

עינב כהן, סמנכ"לית השיווק באפי קפיטל, מציינת: "אנו רואים בנהריה יעד מבוקש עם פוטנציאל נדל"ני שטרם מומש במלואו. שכונת האצטדיון זוכה לביקוש רב ממגוון קהלי יעד, החל מרווקים ומשפחות חד הוריות המחפשים דירות קטנות עם גינה וכלה בזוגות צעירים בתחילת דרכם ומשפחות ותיקות יותר. נתנו דגש רב בפרויקט על דירות מרווחות שמתאימות לצרכים המשתנים של הדיירים. בעתיד אנו צפויים להתחיל בשיווק של פרויקט נוסף בצפון העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully