וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאות מיליוני דולרים: משפחת פפושדו מוכרת את השליטה בחוות השרתים

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 15:52

אקזיט ענק למשפחת פפושדו: מוכרת את השליטה בחברת חוות השרתים סרברפארם, המאכלסת בין השאר את פעילות הענן של גוגל בישראל. הרוכשת היא חברת ההשקעות הקנדית, מניולייף

חוות השרתים סרבר פארם בבני ציון. נמרוד לוי,
חוות השרתים סרבר פארם בבני ציון/נמרוד לוי

משפחת פפושדו באקזיט ענק המוערך במאות מיליארדי דולרים: מוכרת את השליטה בחברת חוות השרתים סרבר פארם (Serverfarm), חברה אמריקאית הפועלת גם באירופה ובישראל, ומנוהלת על ידי אבנר פפושדו (בנו של אלי פפושדו ואחיו של יואב).

בישראל, מוכרת סרבר פארם בעיקר בזכות חוות השרתים שבנתה יחד עם קרן תשתיות ישראל במושב בני ציון שבשרון, אשר מאכלסת בין היתר את פעילות הענן של גוגל בישראל.

סכום העסקה לא פורסם, אך הוא מוערך בשוק במאות מיליוני דולרים, ולפי שווי חברה של כ- 1.5 מיליארד דולר. על פי הפרסום, העסקה צפויה להיות מושלמת ברבעון השלישי של 2023 לאחר קבלת כלל האישורים הנדרשים.

אבנר פפושדו. באדיבות החברה,
אבנר פפושדו, מנכ"ל סרברפארם/באדיבות החברה

הרוכשת היא חברת ההשקעות הקנדית, מניולייף (Manulife), כשיחד איתה עתידה להרחיב סרבר פארם את פעילותה בארה"ב, קנדה, אירופה וישראל. מניולייף הינה קרן עושר המנהלת גם נכסים בעלת ניסיון עשיר וותק בניהול פיננסי ובהשקעות בתחום ומשרתת פרטיים ומוסדות ברחבי העולם.

לדברי אבנר פפושדו, מנכ"ל סרברפארם: "השותפות עם מניולייף, אשר חולקת עמנו חזון של צמיחה תוך מצוינות בשירות הלקוחות, תאפשר לנו להעניק מענה יעיל לביקוש הגובר המגיע מלקוחותינו הקיימים והחדשים בתחום חוות השרתים. מערכת יחסים זו עם מניולייף מספקת לנו יכולות והון נוספים בהם נוכל להשתמש לניצול הזדמנויות אטרקטיביות העומדות בפנינו ולהעניק ללקוחותינו מסלול צמיחה ארוך טווח".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully