וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחוז החרדי מתפתח והופך להיות אחד ממנועי הצמיחה הגדולים שלנו"

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 13:13

כ-250 יועצי משכנתאות יגיעו לכנס שנתי של המחוז החרדי בהתאחדות יועצי המשכנתאות. על-פי נתוני ההתאחדות, למעלה מ-70% מנוטלי המשכנתאות החרדים נעזרים ביועץ מקצועי במסגרת התהליך, גבוה משמעותית מהשיעור באוכלוסייה הכללית

על רקע עליות הריבית האחרונות והשלכותיהן על ציבור הלווים, ולאור הדרישות והצרכים הייחודים של החברה החרדית, כ-250 יועצי משכנתאות יגיעו היום (א') לכנס השנתי של המחוז החרדי בהתאחדות יועצי המשכנתאות.

במהלך הכנס, ידונו המשתתפים בנושאים מקצועיים חשובים, יקבלו ויעניקו סקירות של מומחים בתחום המשכנתאות בנוגע לעדכונים ותיקונים רגולטוריים, כאשר השלכות משבר הדיור על החברה החרדית הפרט ובישראל בכלל, ילוו את השיח כולו.

הכנס מתקיים ברקע הנתון המעניין שנחשף לאחרונה, ומראה כי למעלה מ-70% מנוטלי המשכנתאות החרדים נעזרים ביועץ משכנתאות במסגרת התהליך, כאשר השיעור באוכלוסייה הכללית נמוך יותר ועומד על כ-50%.

זוג חרדים. ShutterStock
זוג חרדים/ShutterStock

יש לציין כי המגזר החרדי הוא צרכן משכנתאות משמעותי במשק, באופן הגדול מחלקו היחסי באוכלוסייה, בעיקר, כאמור, בשל המנטליות שדוגלת ברכישת דירה לזוגות צעירים במקביל לתמיכה כספית משמעותית מההורים. אלא שלצד הרצון המבורך לסייע לילדים, ישנם מאפיינים ייחודיים נוספים במגזר שדורשים התייחסות מקצועית המבינה את הניואנסים וסגנון החיים החרדי.

בנוסף, בהתאחדות מציינים כי העובדה שיועצי משכנתאות מסייעים לציבור משמחת במיוחד ומראה על הבנה עמוקה של תפקידו של יועץ המשכנתאות, בייחוד בתקופה כלכלית של חוסר ודאות ושינויים תכופים.

יו"ר המחוז החרדי, מישאל, שהפיק את האירוע, ציין כי "דווקא בתקופה בה מתגבר השיח השלישי על החברה החרדית, ראוי לציין את פועלו ומשמעותו של המחוז החרדי מתפתח והצומח שהופך להיות אחד ממנועי הצמיחה הגדולים שלנו בהתאחדות יועצי המשכנתאות. אני גאה על כך ורואה בכל מי יגיע לכנס שותף נאמן לדרך ובעיקר יועץ מקצועי מהמעלה הראשונה שיודע להביא ערך אמיתי ללקוחותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully