וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בבניין מגורים בישראל: מתחם כושר פרטי בכל קומה

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 12:28

סטנדרט חדש: פרויקט התחדשות עירונית "אלתרמן" של חברת מטרופוליס בנאות אפקה תל אביב מציע לראשונה בישראל חדר כושר קומתי לשימוש הדיירים בבניין המגורים. חדרי הכושר יאובזרו במלואם על ידי החברה

מתאמנים בחדר כושר. ShutterStock
סטנדרט חדש: חדר כושר בכל קומה בבניין מגורים/ShutterStock

לראשונה בבניין מגורים בישראל: מתחם כושר פרטי לשימוש הדיירים בכל קומה, בפרויקט של חברת מטרופוליס באלתרמן 6-8 בנאות אפקה בתל אביב. הפרויקט מציע קונספט מגורים חדשני וחווית מגורים ייחודית, על ידי שילוב מתחמי כושר במרחבים המוגנים הקומתיים (ממ"קים) בכל קומה בפרויקט, אשר יאובזרו במלואם על ידי מטרופוליס. כל מתחם כושר יכלול: מכשיר כושר רב תכליתי, אליפטיקל, מכשיר ריצה ומשקולות.

פרויקט ALTERMAN הוא פרויקט התחדשות עירונית חדש מסוג תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש, שבונה מטרופוליס בנאות אפקה. החברה תבנה בניין יוקרתי אשר תוכנן ע"י סטודיו תשובה לאדריכלות ובו 8 קומות ו-64 דירות חדשות, במקום שני בניינים ישנים בני 4 קומות עם 32 דירות משנות ה-70 שכבר נהרסו ופונו. עבודות הבנייה כבר בביצוע בשטח.

פרויקט "אלתרמן" בנאות אפקה תל אביב מציע לראשונה בישראל חדר כושר קומתי לשימוש הדיירים בבניין מגורים. מטרופוליס,
פרויקט "אלתרמן" בנאות אפקה תל אביב מציע לראשונה בישראל חדר כושר קומתי לשימוש הדיירים בבניין מגורים/מטרופוליס

תמהיל הדירות בפרויקט רחב וכולל דירות 3-5 חד', דירות גן ייחודיות בנות 4-5 חד' עם גינות ופנטהאוזים בני 5 חד' עם מרפסות גג גדולות ונוף פתוח. בכל קומה יהיה מרחב מוגן קומתי, המאפשר גמישות תכנונית בתוך הדירות. כל הדירות נמכרות עם חניה. הבניין החדש נמצא בסמיכות לגינת וייץ, הנחשבת לפארק השכונתי הממוקם בלב השכונה.

לדברי אודי בלום מנכ"ל מטרופוליס, "מדובר בפרויקט עם תכנון חדשני המאפשר ניצול מיטבי של השטחים הבנויים - הן של הדירות והן של הממ"ק - אשר לשמחתנו ברוב המכריע של הזמן לא נמצא בשימוש הייעודי שלו. זה הפרויקט הראשון מסוגו שמציע מתחם כושר פרטי ויוקרתי בכל קומה, בעיצוב אלגנטי לדיירי הקומה בלבד, המאפשר ניהול אורח חיים פעיל ובריא מבלי לצאת מהבית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפרויקט קבע תקדימים עקרוניים

לפרויקט גם פן מיוחד אחר שכן הוא מגולל את סיפור התפתחותה של תמ"א 38 בת"א: קידומו החל ב-2010 ומאז עבר שלוש פעמים תכנון מחדש, עבר התנגדויות לתוכנית המתאר העירונית, שינויי מדיניות עירוניים, תיקונים בתמ"א 38, הליך התנגדויות ארוך ומשמעותי והליך אל מול דיירים סרבנים.

הפרויקט קבע תקדימים עקרוניים, כמו למשל שלמרות שתוכנית המתאר העירונית מגדירה נפחי בנייה, היא לא יכולה להגביל פרויקטים מכוח תמ"א 38 שמקנה זכויות גבוהות יותר. כן נקבע כי שינויי מדיניות עירוניים לא יחולו רטרואקטיבית על פרויקטים שכבר החלו. החלטות תקדימיות ועקרוניות אלו היו בעלות השלכות רוחב חשובות על תחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי העיר ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully