וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנטיפיי ישראל מכריזה: אדיר בצלאל הוא המנכ"ל החדש

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 8:28

חברת רנטיפיי ישראל, חברה חלוצית בתחום פתרונות ניהול והשכרת נכסים בישראל, מכריזה על מינויו של אדיר בצלאל למנכ"ל החדש שלה - יזם נדל"ן עם רקע בפיננסים, בעל ניסיון כמנהל כספים בחברת אנרגיה

חברת רנטיפיי ישראל מכריזה: אדיר בצלאל, יזם נדל"ן עם רקע בפיננסים, הוא המנכ"ל החדש של החברה.

רנטיפיי ישראל, שהוקמה על ידי האחים יעקובי, אמנון ואבי, בעלי פעילות רחבה בתעשייה הפיננסית, הפכה לאחרונה לשם מוכר בנוף הנדל"ן. עם מיזמים עסקיים מגוונים, לרבות חברת אשראי חוץ בנקאית וסוכנות רכב מצליחה, יצרה קבוצת יעקבי מוניטין של חדשנות והצלחה. כעת, בהשקעה של 5 מיליון שקל, רנטיפיי ישראל מתכננת לחולל מהפכה בשוק השכירות.

בחברה מברכים על המינוי החדש ומוסרים כי עם ניסיונו כמנהל הכספים לשעבר בחברת אנרגיה, בצלאל מביא שפע של ידע ומומחיות לרנטיפיי ישראל, וכי "המנהיגות בעלת החזון שלו ומסירותו למצוינות הופכות אותו למועמד המושלם להנעת המטרות השאפתניות של החברה".

חברת רנטיפיי ישראל במינוי חדש. ליאת פדרמן,
חברת רנטיפיי ישראל במינוי חדש/ליאת פדרמן

המשרדים של רנטיפיי ישראל, הממוקמים בבניין בסר היוקרתי בפתח תקווה, משתרעים על פני קומה שלמה, ומקיפים 635 מ"ר מרשימים. החברה הוקמה מתוך משימה ברורה - לספק לבעלי נכסים רשת ביטחון ללא תחרות, להבטיח שהכנסותיהם משכירות תמיד מובטחות, ללא קשר למשבר או נסיבות בלתי צפויות. כמו כן, מציעה מגוון מקיף של שירותים המותאמים הן להשכרה למגורים והן להשכרה מסחרית.

חברת רנטיפיי ישראל מורכבת מצוות מגוון של יועצים, מתווכים, עורכי דין, כלכלנים, סוכני ביטוח, יועצי משכנתאות ואנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. באמצעות הליכי השכרה יעילים והתמקדות בחיסכון זמן ומאמץ יקרים, רנטפיי ישראל מכריזה כי היא עומדת לחולל מהפכה בחוויית ההשכרה בישראל.

אדיר בצלאל, המנכ"ל החדש של רנטיפיי ישראל: "אני גאה לחבור לקבוצת יעקובי, להצטרף לרנטיפיי ישראל ולהוביל את הצוות יוצא הדופן הזה. המשימה שלנו היא להציב סטנדרט חדש של מצוינות בענף השכרת הנכסים, תוך מתן פתרונות חדשניים, גישה מותאמת אישית ומחויבות בלתי מעורערת ללקוחותינו, כדי שניצור חווית השכרה בטוחה וחלקה עבור בעלי נכסים ושוכרים כאחד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully