וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא כבר כאן: הבניין שיכשיר את דור העתיד של אומת הסטארט-אפ

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 13:19

הבניין החדש של מחלקת מדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן, אשר הוקם בעלות של 100 מיליון שקל ועוצב בהשראת הסרט "קוד מקור", נחנך השבוע ומהווה את אחד מבנייני המחקר והלמידה המסקרנים בישראל

בניין מדעי המחשב החדש באוניברסיטת בר-אילן. יח"צ,
בניין מדעי המחשב החדש באוניברסיטת בר-אילן/יח"צ

כולל מתחם מיוחד לרחפנים ו-WeWork אקדמי: אוניברסיטת בר-אילן חנכה השבוע בניין חדש למחלקה למדעי המחשב, המיועד לשמש עבור מחקר ולמידה. הבניין הוקם בעלות של 100 מיליון שקל ועוצב בהשראת סרט המדע בדיוני עטור השבחים, "קוד מקור".

הבניין משתרע על כ-7,000 מ"ר, כאשר יותר ממחצית מהשטח הבנוי מוקדשת למחקר. כ-1400 סטודנטים וחברי סגל יאיישו את בניין מדעי המחשב החדש, ע"ש אלכסנדר גראס, שיכלול 36 מעבדות מחקר, אודיטוריום ומתחם למידה בגודל 750 מ"ר, עם 9 מתחמי למידה בסגנון WeWork שניתן יהיה להזמין באמצעות אפליקציה.

המתחם המתקדם יכלול גם מטבח מאובזר, לוקרים ומלתחות להתרעננות. חווית המחקר מתמקדת באינטרדיספלינריות, ובהתאם תוכנן המבנה על מנת לעודד שיתוף פעולה מחקרי עם מתחמי חשיבה משותפים רבים לחוקרים ולסטודנטים.

בניין מדעי המחשב החדש באוניברסיטת בר-אילן. יח"צ,
בניין מדעי המחשב החדש באוניברסיטת בר-אילן/יח"צ

זהר ינון, משנה בכיר לנשיא ומנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן, אמר עם השלמת הבניה: "בבניין מדעי המחשב החדש ישנו שילוב בין הנדסת בניין להנדסה אנושית, אשר יצרה מתחם שמחד יכשיר את דור העתיד של אומת הסטארט אפ ומאידך פלטפורמה למחקרי פורצי דרך בתחומי הבינה המלאכותית, למידת מכונה ורובוטיקה".

אדריכלי הפרויקט הם שם-טוב צרויה, ראלי גבריאלי, חיים זוארץ ושירלי גולדנר ממשרד האדריכלים יסקי, מור סיוון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully