וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון שלה באשדוד: אאורה תקים מגדלי יוקרה בעיר - ליד הים

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 11:04

חברת אאורה מדווחת כי היא תקים את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שלה בעיר אשדוד, שיכלול 700 דירות במגדלים יוקרתיים בני עד 30 קומות - על חשבון 200 דירות ישנות

חברת אאורה השקעות מדווחת היום (ה') כי לראשונה תיזום פרויקט התחדשות עירונית בעיר אשדוד - בהמשך לבחירתה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות יוספטל 5 ו-9, הרב קוק 12 ו-14, ואבן גבירול 2.

הפרויקט עתיד לכלול כ-700 יחידות דיור חדשות במספר מגדלים יוקרתיים עד 30 קומות, לצד בניה מרקמית, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 200 יח"ד קיימות בשמונה בניינים ישנים שבמתחם.

עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם ב"כ של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור.

העיר אשדוד חוף הים נדל"ן מגדלים. ShutterStock
אשדוד: עיר על הים/ShutterStock

במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית אשדוד, לפעול להכרזת המתחם כ-"מתחם פינוי-בינוי" ב-"מסלול מיסוי" בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016, וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי.

בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל כמפורט בדיווח זה לעיל, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים.

בעלים ומנכ"ל אאורה יעקב אטרקצ'י. יח"צ,
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים באאורה/יח"צ

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים באאורה: "אנו נכנסים לראשונה לאשדוד, אחת הערים הגדולות והמשמעותיות בישראל. הפרויקט הראשון שנקים באשדוד מחדש את רובע 2, מהוותיקים בעיר, עם מגדלי מגורים יוקרתיים ומעטפת עירונית של שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה, במרחק של כ-3 דקות נסיעה מחוף הים".

"אנו מאמינים כי הפרויקט, המציע חווית מגורים איכותית, ימשוך זוגות צעירים ומשפרי דיור ויתרום לצמיחת העיר. אנו רואים בעיר אשדוד פוטנציאל לפרויקטים גדולים של התחדשות עירונית עבורנו ונבחן מיקומים אטרקטיביים נוספים בעיר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully