וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה עקרונית: התכנית שתוסיף 365 דירות חדשות בקרית ים

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 17:05

תכנית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית למתחם לכיש בקרית ים אושרה עקרונית. התכנית תוסיף 365 יחידות דיור חדשות על 67 הקיימות ו-כ-7,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר. תקציב התכנון יעמוד על כ-1.5 מיליון שקל

הדמיה - תכנית מתחם לכיש בקרית ים. גושן אדריכלים,
הדמיה - תכנית מתחם לכיש בקרית ים/גושן אדריכלים

הוועדה המחוזית חיפה אישרה היום (ד') עקרונית את תכנית מתחם לכיש בקרית ים - שתוסיף עוד 365 דירות חדשות בקרית ים.

מתחם לכיש ממוקם בשכונת בחלקה המזרחי של שכונה ד' בקרית ים, בין שד' הפלמ"ח לשד' לכיש. תחום התכנית משתרע על פני כ-16 דונם וכולל כיום 67 יחידות דיור. התכנית מציעה את הריסתן של יחידות הדיור הקיימות לטובת בנייתן של 432 יחידות דיור חדשות סך הכול.

הבנייה במתחם תהיה בגבהים שונים, הנעים בין 6 ל-30 קומות. כמו כן, התכנית מקצה שטחים לצורכי ציבור, שטחים ירוקים ושטחי מסחר. התכנית מציעה שיפור משמעותי של המרחב הגובל באזור התעשייה ופסי הרכבת, ומציעה מרחבי ציבורי איכותי ופעיל ושדרוג בתי המגורים במתחם.

הדמיה - תכנית מתחם לכיש בקרית ים. גושן אדריכלים,
הדמיה - תכנית מתחם לכיש בקרית ים/גושן אדריכלים

התכנית, שבמימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בקידום עיריית קרית ים והמינהלת להתחדשות עירונית ובשיתוף הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מקצה תקציב תכנון העומד על כ-1.5 מיליון שקל.

גורי נדלר, מנהל אגף תכנון, הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "העיר קריית ים ממשיכה בתנופת ההתחדשות והתכנית שאושרה היום להפקדה מרחיבה את אזור ההתחדשות גם לחלקה המזרחי של העיר. במקביל להפקדת התכנית הרשות להתחדשות עירונית והעירייה פועלות בימים אלו גם להכנת תכנית אב להתחדשות השכונה כולה "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully