וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד בפריפריה? שיא עסקאות בשכונה החדשה בקרית ביאליק

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 15:46

למרות הקיפאון בשוק הדיור, חברת י.ח דמרי מדווחת כי היא מסיימת שנה ראשונה של שיווק בפרויקט שלה בשכונת אפקה שבקרית ביאליק - עם מכירה של 80 דירות תמורת 160 מיליון שקל סך הכל

בסביבת נדל"ן מאתגרת: חברת 'TELAD', המשווקת הבלעדית של י.ח. דמרי באזור חיפה והצפון, מדווחת על השלמתן של כ-80 עסקאות במחיר ממוצע של 2,000,000 שקל לדירה, לאחר שנה של שיווק בפרויקט 'דמרי אפקה צפון', בקרית ביאליק.

שכונת אפקה החדשה בקרית ביאליק, נבנית ממזרח לכביש 22 המעניק לה חיבור מהיר לעכו ולחיפה וצפונית לכביש 79, המוביל ישירות לכביש 6. השכונה צופה לנוף המרהיב של הגליל והעמקים, ונהנית מריאה ירוקה וגדולה, בזכות הקרבה לשמורת הטבע עין אפק.

בגבולה הצפוני ביותר של שכונת אפקה, ובסמוך למחלף ביאליק צפון החדש, מוקם פרויקט 'דמרי אפקה צפון'. הפרויקט כולל שני מגדלים בני 24 קומות ו־4 בנייני בוטיק בני 6 קומות, וכולל תמהיל דירות של 3, 4, ו־5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

בניין מגורים. ShutterStock
העתיד בפריפריה? שיא עסקאות בשכונה החדשה בקרית ביאליק/ShutterStock

מנכ"ל TELAD, ליעד מלול, מספר על ההתאמות שנעשו בסביבה המאתגרת שנוצרה: "כשברקע העלאות ריבית של בנק ישראל והתייקרות משכנתאות, הצלחנו למכור את הדירות במחירי שוק ואף במהלך השנה נרשמו ביקושים ערים ועליות מחירים. מעבר להתמודדות עם הריבית המאתגרת, נאלצנו גם להתמודד עם חזית נוספת - תחרות גוברת מצד יזמים אחרים, שהציבו אתגר מצד המחיר וחייבו אותנו לייצר בידול שיצדיק את המיתוג הגבוה של הפרויקט".

"כל אלה הפכו את האירוע למורכב הרבה יותר. ריבוי החזיתות, והאתגרים הלא מעטים שניצבו בפנינו חייבו אותנו למצוינות ולנקיטת שורה רחבה של פעולות - זיקוק קהלי היעד והתאמתם למוצרים ספציפיים, מתן מעטפת פתרונות לכל דייר ודייר בהתאמה אישית, ומכירה למשקיעים פרטיים ומוסדיים העומדים בקשר רציף עם חברת TELAD. הצלחנו לסגור את השנה הראשונה בפרויקט עם 80 עסקאות במחירי שיא, ואני צופה שנה נוספת לא פחות טובה - הן בכמות, וכמובן שבאיכות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully