וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזקות ביחד: עסקת ענק נחתמה בין תדהר לצחי אבו - אלפי דירות

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 12:13

קבוצת תדהר, גפן מגורים והתחדשות של צחי אבו מודיעות על חתימת הסכם לרכישת זכויות בפרויקט פינוי בינוי משמעותי בחדרה, בהיקף של כ-2,700 דירות; העסקה מצטרפת ל-3 פרויקטים משותפים נוספים

קבוצת תדהר, גפן מגורים והתחדשות של צחי אבו מודיעות על חתימת הסכם לרכישת זכויות בפרויקט פינוי-בינוי ענק בעיר חדרה. בכך, ממשיכות החברות תדהר וצחי אבו בשיתוף הפעולה בתחום ההתחדשות העירונית לבניית אלפי דירות חדשות: 2,700 דירות בחדרה, כאמור, ועוד 2,300 דירות ב-3 פרויקטים של פינוי בינוי באשדוד.

ההסכם כפוף להתקיימות תנאים מתלים וכן להתקיימותם של התנאים המתלים הקבועים בהסכם הפינוי בינוי.

אתר בנייה בתל אביב. ShutterStock
כ-2,700 דירות במסגרת פרויקט פינוי בינוי משמעותי בחדרה/ShutterStock

תומר אלפסי, מנכ"ל חטיבת הייזום והמניבים מסר: "קבוצת תדהר מובילה בהתחדשות עירונית, בונה ומקדמת פרויקטים רבים ברחבי הארץ, ביניהם פרויקט פינוי הבינוי הענק בחדרה. בפרויקט נרחב זה, תוביל קבוצת תדהר את היזמות, התכנון, הניהול והביצוע, במסגרתו ייבנו כ-2,700 יח"ד".

"אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם השותפות בפרויקט. נמשיך להוביל פרויקטים גדולים ולבנות ללקוחותינו בתים איכותיים, ברמה גבוהה המאפשרים חיים טובים יותר, בטוחים יותר ובריאים יותר".

צחי אבו, בעלים חברת התחדשות צחי אבו, מסר: "אנחנו מברכים על הרחבת הפעילות המשותפת עם תדהר. תוך זמן קצר הצלחנו בגפן מגורים להעמיד פורטפוליו רחב של פרויקטים איכותיים ברחבי הארץ, אשר צפויים למצב את החברה כחברה משמעותית בתחום של התחדשות עירונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully