וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-90 מיליון שקל: יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי בקריית אונו

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 17:04

חברת גבאי מוציאה היום לדרך את פרויקט המגורים החדש שלה בקרית אונו - שיכלול 56 דירות חדשות ב-2 בניינים, על חשבון 24 דירות בבניין ישן בן 3 קומות; היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-90 מיליון שקל

קבוצת גבאי מדווחת היום (ג') כי החלה בהקמתו של פרויקטO-Live ברחוב הזית בקריית אונו. לאחרונה, התקיים אירוע חגיגי בהשתתפות הדיירים, במסגרתו נהרס הבניין הישן בן 3 הקומות שכלל 24 דירות, במקומן תבנה קבוצת גבאי 56 דירות חדשות ב-2 בניינים בני 7 קומות כל אחד.

היקף השקעה בפרויקט נאמד בכ-90 מיליון שקל. הפרויקט תוכנן על ידי מיכאלה איתן אדריכלים והצפי לאכלוס הפרויקט הינו בתוך כ-3 שנים.

במסגרת הפרויקט, יוצעו למכירה דירות 3.5 חדרים, בשטח של 81 מ"ר + 9.5 מ"ר מרפסת, החל מ-2.8 מיליון שקל; דירת 4 חדרים, בשטח של 100 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת, יוצעו למכירה החל מ-3.1 מיליון שקל; דירות פנטהאוז המתפרשות על שטח של 111 מ"ר וכוללות מרפסות גג גדולות, יוצעו למכירה בכ-4.7 מיליון שקל. לכל הדירות חניה בחניון תת קרקעי.

הדמיה - פרויקט O-Live ברחוב הזית בקריית אונו. זיתוני הדמיות,
הדמיה - פרויקט O-Live ברחוב הזית בקריית אונו/זיתוני הדמיות

לדברי אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי: "עם הריסת הבניינים הישנים ותחילת הבנייה של פרויקט O-Live, אנחנו ממשיכים את תנופת ההתחדשות העירונית בקריית אונו ומביאים ערך לשכונה מבוקשת, עם חווית מגורים הוליסטית ודירות ברמה גבוהה".

"קריית אונו נחשבת לאלטרנטיבה ראויה ליישובים סמוכים יוקרתיים דוגמת סביון, בזכות חינוך איכותי, עסקים, תעסוקה ותרבות. אנחנו מברכים את הדיירים ומחכים למסור להם את המפתחות לדירות החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully