וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש טופס 4: החל אכלוס מתחם המשרדים החדש והיוקרתי בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 12:19

החל האכלוס: הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בראשון לציון העניקה לאחרונה טופס 4 למתחם המשרדים והמסחר החדש של קבוצת שופנדר-פדלון, "גיגיס" בראשון לציון, הכולל 8,700 מ"ר משרדים

קבוצת שפונדר-פדלון מדווחת כי החלה באכלוס 8700 מ"ר המשרדים בקומפלקס החדש שלה, מתחם 'גיגיס', באזור התעשייה במערב ראשון לציון.

זאת, לאחר שהוועדה המקומית לתכנון ולבניה בראשון לציון העניקה לאחרונה טופס 4 למתחם המשרדים והמסחר היוקרתי, המשתרע על פני שטח של כ-13 דונם, הכולל כ-30,000 מ"ר סך הכול של מסחר, מרפאות ומשרדים (מתוכם כאמור 8,700 מ"ר למשרדים) וכ-500 מקומות חניה.

המשרדים, שהוקמו במתחם, הינם משרדים ברמת גמר מלא, אחיד ואיכותי, בהתאמה אישית ובגדלים של החל מכ-25 מ"ר ועד כ-150 מ"ר. זאת, בהתאם למודל המיני-מקסי של החברה, המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש ולקבל מוצר מוגמר עד הפרט האחרון.

מתחם המשרדים והמסחר החדש "גיגיס" בראשון לציון. קבוצת שופנדר-פדלון,
מתחם המשרדים והמסחר החדש "גיגיס" בראשון לציון/קבוצת שופנדר-פדלון

בנוסף, הלקוחות יוכלו ליהנות משטחים משותפים - לדוגמה, חדרי הישיבות המאובזרים אשר מוקמו בכל הקומות. את המתחם תכנן אדריכל דוד בכר ולארי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים של קבוצת פדלון שפונדר ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן.

עידו פדלון, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון, אומר כי "בראשון לציון יושבות חברות בכירות בתחומי פעילות שונים המחפשות לרכוש לעצמן שטחים בבנייני משרדים ומתחמים חדשים ומודרניים ואנו שמחים על כך שרבות מהן יכולות כעת, משהשלמנו את הבניה, להיכנס למשרדים החדשים".

"יש צמא בשוק למשרדים בגמר מלא, אנשים מבקשים להיכנס למשרדים אשר תוכננו עבורם עד הפרט האחרון ולא להתמודד עם טיפול בתכנון פנים המשרד בעצמם או עם התחושה של אכלוס בתוך אתר בניה. אזור התעשייה במערב ראשון לציון הוא סיפור הצלחה בכלל, ופרויקט "גיגיס" בפרט, שכן הוא מושך אליו בעלי מקצועות חופשיים איכותיים וכן חברות מוכרות מתחום ההייטק, התעשייה ומוצרי הצריכה לצד משקיעים המזהים את הפוטנציאל של האזור ורוצים להנות מעבודה במשרד במתחם חדש יותר ובגימור מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully