וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש היתר: כמה תעלה דירה חדשה בפרויקט פינוי-בינוי ברעננה?

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 14:16

קיבל היתר ויוצא לדרך: פרויקט התחדשות עירונית אלמוג NANA רעננה נמצא בשכונת דוד רמז השקטה, ועתיד לכלול בניין בן 7 קומות ו-23 דירות; המחירים יתחילו ב-3.15 מיליון שקל לדירת 4 חדרים

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אלמוג NANA רעננה. olin,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אלמוג NANA רעננה/olin

קבוצת אלמוג מודיעה היום (ב') על קבלת היתר בנייה ותחילת השיווק בפרויקט אלמוג NANA רעננה, פרויקט התחדשות עירונית של קבוצת אלמוג ברחוב החשמונאים בשכונת דוד רמז ברעננה.

במסגרת הפרויקט, תפנה החברה מבנה ישן הכולל 9 דירות - כשבמקומו ייבנה בניין חדש בן 7 קומות עם 23 דירות. תמהיל הדירות כולל דירות גן 3 ו-5 חד', דירות 4, 5, ו-6 חדרים, וכן פנטהאוזים.

פרויקט אלמוג NANA רעננה ממוקם ברחוב החשמונאים בשכונת דוד רמז, אזור ירוק ושקט הקרוב למרכז העיר. מדובר במיקום מרכזי עם נגישות קלה במרחק הליכה קצרה לרחוב אחוזה וללב העיר, מוסדות חינוך ותיקים מגיל הגן ועד התיכון, מרכזי קניות, תרבות, בריאות ופנאי.

הפארק העירוני נמצא במרחק דקות נסיעה בודדות. הדיירים בפרויקט ייהנו מנגישות תחבורתית טובה עם גישה קלה לכביש 531 מדרום וכן לכביש 4 במזרח.

כמה תעלה דירה בפרויקט?

הדירות בפרויקט מרווחות, כאשר לכל דירה שתי חניות תת קרקעיות ומרפסת שמש בגודל של כ-12 מ"ר. בפרויקט דירות רבות בנות 6 חדרים, המיועדות בעיקר למשפרי דיור מהסביבה אשר מעוניינים להישאר בסביבה הקיימת ולשדרג את עצמם לדירה חדשה, גדולה ובטוחה.

הפרויקט מציע, בין היתר, דירת 4 חדרים בשטח של כ-107 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-12 מ"ר, במחיר של החל מ-3.15 מיליון שקל; דירות 6 חדרים בגודל של כ-139 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעות למכירה החל מ-4.15 מיליון שקל;

את הפרויקט ישווק משרד לידרס & שטרן - שיווק וקידום פרויקטים. משרד האדריכלים שעומד מאחורי הפרויקט הינו TBS אדריכלים.

הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אלמוג NANA רעננה. olin,
הדמיה - פרויקט התחדשות עירונית אלמוג NANA רעננה/olin

לדברי רקפת להב, סמנכ"לית שיווק בקבוצת אלמוג, "החברה ממשיכה לבנות במיקומים נבחרים באזור השרון, ולאחר הצלחתם של הפרויקט ברחובות י. ל. ברוך ויגאל אלון בהרצליה, אנו משיקים את הפרויקט הראשון שלנו ברעננה. התחדשות עירונית במרכזי הערים היא הדרך הטובה ביותר לייצר דירות חדשות בערים המבוקשות, ולאפשר לרוכשים לגור בשכונה ותיקה ומבוססת, עם מוסדות חינוך, תרבות ופנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully