וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעונות, כושר ואפילו מכבסה: החלה הקמת המתחם הסטודנטיאלי החדש ברחובות

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 13:38

פרויקט מעונות הסטודנטים החדש ברחובות יוצא לדרך - עם תחילת בניית שלב א' של התכנית, הכולל 250 יחידות. הפרויקט כולו, שיכלול הקמת בניין בן 7 קומות, מציע מענה לכלל השירותים שסטודנטים זקוקים להם, מבלי לצאת מהמתחם

הדמיה - פרויקט מעונות הסטודנטים החדש ברחובות. גרופית,
הדמיה - פרויקט מעונות הסטודנטים החדש ברחובות/גרופית

החלה בניית מעונות הסטודנטים החדשים ברחובות: הוועדה המקומית נתנה היום (ב') היתר לשלב א' של פרויקט המעונות החדש של חברת גרופית, בסמוך למרכז האקדמי פרס במערב העיר - ובכך החלה בנייתם של 250 יחידות סטודנטים, שצפויים להתאכלס ב-2025.

כאמור, מדובר בשלב א' של הפרויקט, כאשר במקום פוטנציאל לבנייה של 400 יחידות סך הכל. גודלה של כל יחידה ינוע בין 20 ל-35 מ"ר, כאשר החדרים מותאמים ליחידים, שותפים וזוגות. החדרים יכללו מטבחון, שירותים ומקלחת ובחלק מהם יהיו מרפסות. כמו כן יכלול המתחם חניה תת קרקעית לשירות הדיירים.

במסגרת הפרויקט, הנערך בשותפות בין גרופית ומשפחת פינשטיין בעלי הקרקע, מתוכננת הקמת בניין בן 7 קומות, כאשר הקומה התחתונה תוקדש למסחר ושירותים המיועדים לסטודנטים, עם שטחי מסחר בהיקף של 775 מ"ר.

השכירות במתחם תהיה פתוחה לסטודנטים של המרכז האקדמי פרס ובכלל. כיום, לומדים במרכז כ-7,000 סטודנטים, ורבים מהם מתגוררים בשכירות, כך שהציפייה היא לביקוש גבוה מצדם למגורים בפרויקט.

כל מה שסטודנט זקוק לו - במקום אחד

הפרויקט הייחודי תוכנן בסגנון "קו-ליבינג" על מנת לתת את המענה המלא, כאשר המשמעות היא שהסטודנטים יוכלו לקבל את מלוא השירותים שהם זקוקים להם בלי לצאת מהמתחם.

כך, למשל, צפוי הפרויקט לכלול שטחים ציבוריים, חדר כושר, חדרי פעילות ולימוד, מכבסה, מסעדה, בית קפה ועוד. התוכנית, שהוכנה על ידי משרד פבלו אלטמן אדריכלים, כוללת הקמה של גג לשימוש הסטודנטים בגודל של כ-240 מ"ר, מרחב ציבורי ירוק בשטח של כ-350 מ"ר, וכן מתחמים ציבוריים קומתיים של כ-45 מ"ר.

הדמיה - פרויקט מעונות הסטודנטים החדש ברחובות. גרופית,
הדמיה - פרויקט מעונות הסטודנטים החדש ברחובות/גרופית

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, "אנו שמחים להגיע לרגע קבלת ההיתר ויציאת הפרויקט לדרך. מחירי השכירות מהווים מכשול משמעותי בפני אוכלוסיית הסטודנטים, אשר חלקם מתקשים למצוא דירה מתאימה במחיר סביר, ואחרים נאלצים להשקיע זמן רב בעבודה על חשבון השקעה בלימודים. מעונות סטודנטים מספקים פתרון מצוין - מגורים חדשים אשר תוכננו במיוחד עבור קהל היעד וכוללים מענה על מלוא הצרכים הסטודנטיאליים בשנים אלה, בקרבה גדולה למקום הלימודים ועם אווירה וחוויה קהילתיים מקסימליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully