וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים מנועים: הכירו את השכונה החדשה של הקריות

בשיתוף אמריקה ישראל ובסט יזום

18.5.2023 / 11:07

שכונת גבעת הכלניות בקריית אתא יוצאת לדרך עם פרויקט בנייה בהיקף של 664 יחידות דיור. בחיפוש אחר פרויקט המציע דירות מודרניות וזולות מהמרכז, בשכונה עצמאית ומרחבים שרק הצפון יכול להבטיח - כדאי לעצור בגבעת הכלניות

גבעת הכלניות, קריית אתא. הדמיה - וויופוינט,
3,450 יחידות דיור בבנייה מדורגת על שטח כולל של כ-1,000 דונם/הדמיה - וויופוינט

בשנים האחרונות פרויקטים רבים שיצאו בצפון התרכזו בקריית אתא. שכונת 'גבעת האלונים' היא שהקפיצה את העיר על מפת הנדל"ן בישראל ומשכה לעיר תושבים מכל רחבי הארץ.

מי שזוכר את קריית אתא לפני למעלה מ-10 שנים, יתקשה לזהות אותה כיום. את המהפך המוצלח הזה יש לזקוף להסטת השקעות מצד אחד, אך גם ל"דם חדש" שנכנס לעיר ואוכלוסייה חזקה ששוטפת את השכונות שהוקמו בשנים האחרונות. מדובר במתחמי ענק המתנהגים כ"עיר בתוך עיר" הכוללים בתוכם אלפי יחידות דיור כשלצידם כל השירותים הנלווים: מרכזי מסחר, מוסדות חינוך וציבור, שירותים עירוניים ומקומות בילוי ופנאי.

אחת השכונות המוקמות היום בקריית אתא היא "גבעת הכלניות" הממוקמת בצפון מזרח העיר, על גבעה המשקיפה לעבר נופי הכרמל, בין שתי שכונות מרכזיות ועצמאיות - גבעת טל וגבעת אלונים. שכונת גבעת הכלניות, בדומה לשכנותיה, עתידה למשוך אליה אוכלוסייה חזקה ואיכותית, ולתפקד כשכונה עצמאית הנבדלת ממרכז העיר, נהנית מנגישות וצירי תנועה ותחבורה. צירים אלה יתחברו עד העיר חיפה והם כוללים את כביש 781 בדרומה, כביש 79 ממערב וקו רכבת 'נופית'.

גבעת הכלניות, קריית אתא. הדמיה - וויופוינט,
זה הזמן להצטרף לשכונת גבעת הכלניות בקריית אתא/הדמיה - וויופוינט

בשכונה יבנו 3,450 יחידות דיור בבנייה מדורגת על שטח כולל של כ-1,000 דונם. השכונה תכלול עוד 116 דונם עבור מבני ציבור, מרכזי חינוך, גני ילדים, מרכז יום לקשיש ובתי כנסת. כ־23 דונם יוקצו עבור שטחי מסחר ומקומות בילוי ויפותח פארק ענק שישתרע על שטח של 134 דונם. הפארקים שיפותחו בה והשבילים שיסללו יחברו את קצוות השכונה ויעודדו הליכה ורכיבה על אופניים.

המודל התכנוני של שכונת גבעת הכלניות מתרחש בערים רבות במרכז הארץ. על בסיס אותו עקרון הוקמה שכונת 'כפר סבא הירוקה' בכפר סבא, 'קריית השרון' בנתניה, 'אם המושבות' בפתח תקווה, 'פסגות אפק' בראש העין, 'אור ים' באור עקיבא ושכונות נוספות במגוון ערים ברחבי הארץ המתפקדות כשכונות עצמאיות ומבוקשות, המושכות אליהן אוכלוסיות חזקות ותורמות להגירה חיובית לעיר.

המשותף בין כל השכונות הללו, מתבטא בעיקר בשירות לתושב. גבעת הכלניות תפעל כ"שכונה היברידית" הכל במקום אחד: המגורים, העבודה, הלימודים, הקניות וגם הבילויים, עם נגישות לכל מוסדות הציבור, והכל נמצא במרחק הליכה למבוגרים ולילדים. בפברואר 2020 נרשם הישג נוסף בשכונה כשנחתם הסכם גג והוקצה תקציב בסך של כ-3 מיליארד שקלים לבניית מרכז רפואי במקום שייתן מענה לתושבי קריית אתא והסביבה ויכלול כ-2,000 מיטות אשפוז.

גבעת הכלניות, קריית אתא. הדמיה - וויופוינט,
"קריית אתא הופכת אבן שואבת לתושבי הצפון, הסביבה ומרכז הארץ"/הדמיה - וויופוינט

הפרויקט שמקימות במשותף החברות בסט יזום ואמריקה ישראל כולל 664 יחידות דיור בארבעה מגדלים ו-25 בנייני בוטיק בעלי עיצוב אדריכלי מורדני. תמהיל הדירות יכלול יחידות דיור בנות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

"העיר קריית אתא משנה אט אט את פניה", אומר דני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום. "לפי הסכם הגג שנחתם בעיר לפני כשנתיים, באמצעותו סופח לעיר שטח של כ-6,000 דונם, עתידות להיבנות במקום עוד כ-15,000 דירות חדשות ופארק מטרופוליני משמעותי, מה שיקפיץ את היקף האוכלוסייה בעיר, איכותה ורמתה ביחס לסביבה".

"קריית אתא הופכת אבן שואבת לתושבי הצפון, הסביבה ומרכז הארץ", מחזק את דבריו דרור תורן, מנכ"ל אמריקה ישראל. "בזכות שכונות חדשות שמוקמות, כמו גבעת הכלניות, הנהנות מפיתוח תשתיות והשקעה בתחבורה ונגישות, ערים שנחשבו עד עכשיו פריפריאליות מהוות אלטרנטיבה למגורים כשהן מעניקות את המרחבים המאפיינים כל כך את הצפון, הנופים, ולא פחות מזה - פרויקטים

חדשים שלא נופלים באיכותם על אלו היוצאים במרכז וגוש דן. זו הסיבה שבחרנו להקים פרויקט כה משמעותי בקריית אתא. אנו רואים את הפוטנציאל האדיר של האזור ומעוניינים להביא את הסטנדרטים של המרכז לצפון. הבניינים שייבנו בפרויקט כוללים את כל הפסיליטיז המאפיינים בנייני יוקרה. יהיה בהם לובי מעוצב, מעליות חדשניות, חניון תת קרקעי וחדר אופניים ועגלות. הדירות בבניינים ייהנו מתאורה טבעית הנכנסת פנימה, ובכולן מרפסות שמש גדולות בשטחים של עד 145 מ"ר המשקיפות לנוף. על אף יוקרתו, הפרויקט מציע פתרון למשבר הדיור עם מחירים אטרקטיביים במיוחד הנמוכים בעשרות אחוזים מאזור השרון והמרכז".

לסיכום, זה הזמן להצטרף לשכונת גבעת הכלניות בקריית אתא, כי בנדל"ן כמו בנדל"ן, כל שכונה חדשה תמיד מקפלת בתוכה עליית ערך משמעותית.

בשיתוף אמריקה ישראל ובסט יזום
  • עוד באותו נושא:
  • קריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully