וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל דירות יוקרה חדשות: שכונה חדשה שהיא עולם ומלואו

בשיתוף אמריקה ישראל ובסט יזום

18.5.2023 / 11:07

שכונת הכלניות יוצאת לדרך עם פרויקט בנייה משמעותי של כ-640 יחידות דיור בתמהיל מגוון. איפה עוד ניתן למצוא דירות יוקרה חדשות במחיר שווה לכל נפש בנגישות מקסימלית עם רכבת קלה עתידית?

בווידאו: שכונת הכלניות, קריית אתא/עריכה: גלעד מן מנהיים

גבעת הכלניות היא הדבר הבא בקריות. עיר בתוך עיר, שכונה אוטונומית שמספקת סביבה הכל. היא ממוקמת בצפון מזרח קריית אתא על גבעה המשקיפה על נופי הכרמל. השכונה נמצאת בתווך, בין שלוש השכונות הוותיקות-חדשות: גבעת טל, רקפות ואלונים, מחברת את שלושתן, ועתידה ליהנות מכביש 781 בדרומה, כביש 79 ממערב וקו רכבת 'נופית' שתחבר בין כל השכונות לחיפה.

בשכונה יבנו כ-3,450 יחידות דיור על שטח המשתרע על כ-1,000 דונם בבנייה מדורגת, בבניינים בני 16-12 קומות. כמו-כן תכלול השכונה גם כ־116 דונם עבור מבני ציבור, כבתי ספר, גני ילדים, מרכז יום לקשיש, בתי כנסת, וכ־23 דונם עבור שטחי מסחר, חנויות, מקומות בילוי ופארק ענק שישתרע על שטח של כ-134 דונם. הפארקים שיפותחו בה והשבילים שיסללו יחברו את קצוות השכונה ויעודדו הליכתיות "דם חדש" מגיע לעיר ובהתאם לכך העיר התפתחה לכיוון צפון מזרח עם הקמת שכונות חדשות כקריית אלונים, גבעת טל, גבעת רקפות וכעת גם גבעת הכלניות. אלו שינו את העיר ללא היכר והצליחו לשבור את תקרת הזכוכית של אזור הקריות.

גבעת הכלניות, קריית אתא. הדמיה - וויופוינט,
גבעת הכלניות, קריית אתא/הדמיה - וויופוינט

הפרויקט של חברות אמריקה ישראל ובסט ייזום מבית BST יכלול כ-664 יחידות דיור בארבעה מגדלים ו-25 בנייני בוטיק בעלי עיצוב אדריכלי ומודרני. תמהיל הדירות יכלול יחידות דיור בנות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. קריית אתא הופכת אבן שואבת לתושבי הצפון, הסביבה ומרכז הארץ, שכן מוצעות בה יחידות דיור במחירים אטרקטיביים הנמוכים בעשרות אחוזים מאזור השרון והמרכז.

מדובר בדירות בבניינים יקרים הכוללים לובי מעוצב, מעליות חדשניות, חניון תת קרקעי, חדר אופניים וחדר עגלות והדירות מתוכננות עם תקרות גבוהות ותאורה טבעית הנכנסת פנימה, כשבכולן מרפסות ענק המשקיפות לנוף בין 20 מ"ר, 55 מ"ר ובפנטהאוזים אף מגיעים ל 145 מ"ר".

הישג נוסף שעיריית קריית אתא עתידה רשמה לעצמה הוא הקמת בית החולים בשכונה העתידית, לאחר שבפברואר 2020 נחתם הסכם גג בסך של 3 מיליארד שקלים לבניית המרכז הרפואי שעתיד לכלול כ-2,000 מיטות אשפוז. בקיצור, כל מה שצריך מתחת לבית.

בשיתוף אמריקה ישראל ובסט יזום
  • עוד באותו נושא:
  • קריית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully