וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור בהרצליה, להרגיש בכפר: הפרויקט המסקרן שיוקם בגן רש"ל

בשיתוף חברת פרשקובסקי

22.5.2023 / 14:48

מסתבר שבהרצליה מספיק לחצות את הכביש כדי לחסוך למעלה מ-15 אחוז ממחיר הדירה. הכירו את השכונה הוותיקה שצוברת תאוצה

בווידאו: פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל/עריכה: גלעד מן מנהיים

חיפשתם לעצמכם הזדמנות נדל"נית? בגן רש"ל נמכרות היום דירות חדשות בבנייני בוטיק ב-34,000 שקל בלבד, מחיר נמוך יותר מאשר בהרצליה הירוקה שם כבר מגיעים המחירים ל-40 אלף שקל למ"ר ויותר. בין שתי השכונות מפריד כביש אחד בודד, אך מדובר באותה איכות חיים ובאותו הסטנדרט.

הדמיה של פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל. הדמיה - סנאפשוט כהן,
הדמיה של פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל/הדמיה - סנאפשוט כהן

הכירו את גן רש"ל בהרצליה הממוקמת בצפון מזרח הרצליה ונחשבת שכונה שקטה, קטנה ומשפחתית הטובלת בצמחייה עשירה, שנמצאת בסמיכות לשכונת הרצליה הירוקה-מערב היוקרתית, בה שוכנת אוניברסיטת רייכמן. שתיהן נמצאות במרחק נגיעה מהקאנטרי, היכל אומנויות הבמה, קניון שבעת כוכבים ובמרחק נסיעה קצר מאזורי הבילוי של הרצליה פיתוח וחוף הים. מדובר באחת השכונות הוותיקות בעיר שעוברת תהליך התחדשות עירונית בעשור האחרון. הדירות בשכונה נמכרות בפער של כחצי מיליון שקל לדירה לעומת שכונות סמוכות ולכן לא כדאי לפספס.

פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל של חברת פרשקובסקי מול השדות הירוקים יכלול ארבעה בנייני בוטיק בני 8 קומות. היתרון הגדול - בפרויקט זה נעשה שימוש בבנייה ירוקה עם חיסכון אנרגטי וכלכלי בשיטה טרומית המשלבת אלמנטים עם בידוד תרמי חיצוני.

הדמיה של פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל. הדמיה - סנאפשוט כהן,
הדמיה של פרויקט פרשקובסקי בגן רש"ל/הדמיה - סנאפשוט כהן

חברת פרשקובסקי תקעה יתד בעיר הרצליה. זהו הפרויקט הרביעי של החברה בעיר, כולל מתחם המשרדים להשכרה south gate הצמוד למייקרוסופט. פרשקובסקי פועלת גם כקבלן מבצע, מה שמצביע על חוזק, יציבות של החברה ויתרון משמעותי לרוכשים המאפשר לפשט ולייעל תהליכי בנייה ולפקח באופן צמוד ויומיומי על איכות הביצוע, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. בדרך הזו מעניקה החברה לרוכשים את השקט הנפשי - כתובת אחת לפנות אליה בכל שלב ובכל נושא.

בשיתוף חברת פרשקובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully