וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונחה אבן הפינה: קומפלקס המשרדים היוקרתי בטירת כרמל יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 15:06

בהשקעה של כחצי מיליארד שקל: יוצא לדרך פרויקט TRE של חברת שתית בטירת הכרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם

פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל. יח"צ,
פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל/יח"צ

זוגיות ארוכת שנים עם טירת הכרמל: חברת "שתית", שבנתה פרויקטים רבים ב-20 השנים האחרונות בטירת הכרמל, הניחה היום (ה') את אבן הפינה של פרויקטTRE היוקרתי של החברה בעיר. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט - היקף השקעה של כחצי מיליארד שקל.

הקומפלקס היוקרתי ישתרע על כ-12 דונם, ב-3 מבנים, ובו מתוכננים כ-50,000 מ"ר של משרדים קלאס A ומסחר בתמהיל מוקפד במיוחד, במטרה ליצור חווית שהייה של ONE STOP SHOP יוצאת דופן, בזכות מענה נכון ומדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים סביבו.

כמו כן, חזית המסחר תפנה לכניסה לעיר, ותיתן מענה איכותי ללמעלה מ-30,000 תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה. מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

בימים אלו מתחילה "שתית", את שיווק המשרדים ושטחי המסחר. טווח המחירים ינוע למכירה בשלב ה-PRE SALE החל מ-10,900 שקל למ"ר בגדלים משתנים.

פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל. יח"צ,
פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל/יח"צ

בטקס הנחת אבן הפינה נכחו: ראש העיר אריה טל, רב הישוב הרב טולדנו, הרב לייזר קליין, סגני ראש העיר, דוד שחר, מנהלי מחלקות, דובר העיריה, אדריכל הפרויקט עטור הפרסים גבי שוורץ ויועצי הפרויקט, נציגי בנק הפועלים ובנק מזרחי ומכובדים נוספים.

שלום שטרית, מבעלי חברת "שתית", אמר בטקס: "את הבניה בטירת כרמל, התחלנו לפני כ-20 שנה, עת בנינו בי"ס חדשני בעיר, כשראש העיר גם בתקופה ההיא היה אריה טל. בהמשך בנינו את הספרייה העירונית, את פרויקט "גלי שתית", בנינו אגף במרכז לבריאות הנפש בעיר, אנחנו מקדמים בעיר מתחמי התחדשות עירונית ובנינו את מלון "קדם". כיום אנחנו גאים ושמחים להמשיך את הבניה בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי. בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שהעיר רק מתחדשת.

"אחרי שבנינו בעיר בתחומים שונים, הגיע עכשיו הזמן שנספק גם מקומות תעסוקה לעיר. אני רואה בעיני רוחי עוד 3 שנים מעל 5,000 איש באים לעבוד כאן, להתפרנס ולגור באזור. זה פרויקט הדגל, ושער הכניסה לטירת הכרמל. אבל הדבר החשוב לי ביותר הוא שאנחנו ממשיכים את בניית המפעל הציוני בעיר החשובה הזו", הוסיף שטרית.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל. יח"צ,
פרויקט TRE יוצא לדרך: טקס הנחת אבן הפינה של חברת שתית בטירת הכרמל/יח"צ

אריה טל, ראש עיריית טירת הכרמל: "אנחנו נמצאים כאן הבוקר בטקס הנחת אבן פינה לפרויקט מסקרן ומדהים ביופיו, שישנה את פניה של הכניסה הצפונית לטירת כרמל. הקומפלקס שייבנה כאן, ישלב מגורים, משרדים ומסחר ויספק מענה לכלל הצרכים של עובדי המתחם, וכמובן גם לתושבי העיר. טירת כרמל עוברת בשנים האחרונות מהפכה בסדר גודל חסר תקדים, עם תנופת בינוי מואצת והשקעה אדירה בחינוך, בתשתיות, בתחבורה ובכל תחומי החיים".

"הביקוש למגורים בעיר רק הולך וגובר, וכך גם הביקוש מצד חברות נדל"ן וחברות מסחריות שמעוניינות להעתיק את פעילותן לטירת כרמל, ועל כך אני מברך את תוצאות העבודה הקשה וההשקעה הרבה בעיר ניתן לראות בעיניים, עם שורה של פרויקטים, מיזמי התחדשות עירונית והקמת מרכזים מסחריים מושקעים ומהמתקדמים ביותר בארץ".

כל אלה הם ההוכחה הטובה ביותר לאמון שנותנים המשקיעים בטירת כרמל, שבשנים הקרובות רק תמשיך לגדול, לצמוח ולהתפתח. אני מבקש להודות לידידי הטוב, שלום שטרית, ולכל עובדות ועובדי חברת שתית על פרויקט נוסף שיוצא לדרך בטירת כרמל, ומשוכנע שבעתיד נשתף פעולה במיזמים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully