וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה תחבורתית בדרום: שני מחלפים חדשים בכניסה לעומר

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 9:43

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום אישרה להפקדה את שתי התכניות לבניית מחלפים חדשים בכניסה לעומר; בנוסף, החלה סלילת כביש מהמחלף הצפוני של עומר לפארק ההייטק בעלות של 30 מיליון שקל

מהפכה תחבורתית בעומר: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז דרום אישרה להפקדה את שתי התכניות לבניית מחלפים חדשים בכניסה לעומר.

המחלף הראשון הוא מחלף רמות, המחבר בין כביש 40 לבין שכונת רמות ופארק ההייטק בעומר. המחלף השני יהיה מחלף חטיבת הנגב (רמות) שיביא לביטול הרמזורים בצומת חטיבת הנגב, וחיבור מהיר יותר מכביש 40 לכניסה הדרומית של עומר ותל שבע.

מבט מהאוויר - עומר. פיני בדש,
מבט מהאוויר - עומר/פיני בדש

בנוסף, בימים אלו החלו בעבודות של סלילת כביש מהמחלף הצפוני של עומר לפארק ההייטק בעלות של 30 מיליון שקל. מדובר בכביש שיאפשר שלוש כניסות מהירות לפארק ההייטק, ללא צורך ברמזורים.

פיני בדש, ראש מועצת עומר, מכריז כי "מדובר במהפכה תחבורתית שהיא חלק מעבודות התשתית שנעשות בכל האזור הדרומי של קריית המודיעין והתקשוב, שיקלו על הכניסה והיציאה ליישוב ולפארק ההייטק עבור תושבי עומר ועבור עובדי החברות שממוקמות בפארק. זאת, בנוסף לכביש החדש שיאפשר שלוש כניסות מהירות לפארק ההייטק ללא צורך ברמזורים. אני מודה לעיריית באר שבע ולנתיבי ישראל על שיתוף הפעולה ותרומתם לקידום הפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully