וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקוש גבוה: הושלם אכלוס מבנה המשרדים החדש במתחם הצ'ק פוסט

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 11:13

חברת שתית מדווחת כי השכירה את 600 המטר האחרונים שנותרו בבניין אותו בנתה, "בית אופיסיטי", המכיל 6 קומות משרדים ומסחר בקומת הקרקע; בכך הסתיים אכלוס הבניין היוקרתי במתחם הצ'ק פוסט החדש בחיפה

"בית אופיסיטי" של חברת שתית במתחם הצ'ק פוסט בחיפה. חברת שתית,
"בית אופיסיטי" של חברת שתית במתחם הצ'ק פוסט בחיפה/חברת שתית

חברת שתית מדווחת כי סיימה את אכלוס "בית אופיסיטי", במתחם הצ'ק פוסט, לאחר שהשכירה את 600 המטר האחרונים שנותרו בבניין אותו בנתה החברה.

השטחים הושכרו לחברת "תיאטראות ישראל" ולחברת "מעגן", ששכרו כל אחת כ- 300 מ"ר, לעשר שנים, בעלות של 82 שקל למטר, למשרדי החברות. ההסכם מגלם הכנסות של כ-6 מיליון שקל עבור חברת שתית. בכך הסתיים, כאמור, אכלוס הבניין.

מבנה "אופיסיטי", במתחם הצ'ק פוסט הממוקם ביציאה ממנהרות הכרמל, ובצמוד למרכזית המפרץ הינו מבנה בן 6 קומות משרדים ומסחר בקומת הקרקע, בשטח של כ- 10,000 מ"ר, אשר נבנה בהשקעה של 60 מיליון שקל בביצועה של חברת "שתית", שאף העתיקה את משרדי המטה שלה למבנה המרהיב.

פנינת ההייטק של הצפון

מתחם הצ'ק פוסט החדש, מיועד להיות פארק עסקים, המשתרע על שטח 300 דונם וכ־200 אלף מ"ר בנוי, ונתחם בין שדרות ההסתדרות ממזרח, היציאה המזרחית של מנהרות הכרמל ומסילת הרכבת מצפון. כל השטח נמצא בבעלויות פרטיות שונות.

אחד היתרונות הגדולים של המתחם הוא הנגישות אליו. פתחו המזרחי של מנהרות הכרמל מתחבר ישירות אל תוך המתחם. נוסף על כך קיים בצמוד למקום מרכז תחבורה גדול ומרכזי ובו תחנת רכבת, תחנת אוטובוס והרכבל.

צומת הצ'ק פוסט חיפה. שרון בוקוב
צומת הצ'ק פוסט חיפה/שרון בוקוב

מתחם הצ'ק פוסט שבעיר חיפה עובר סדרה של שינויים חיוביים שעתידים להפוך אותו מהאזור המוזנח של העיר לפנינת ההיי טק של הצפון. בשנים האחרונות מוקמות במקום מכללות ומתווספים עוגני היי טק, בנקאות ומסחר.

שינויים אלה מייצרים צורך במרחבי עבודה חדשים ובמשרדים למכירה בחיפה, צורך עליו פרויקט אופיסיטי (OFFICITY) עונה. מתחם הצ'ק פוסט ממוקם ליד תחנת הרכבת וכבישים 2 ו-4, מה שהופך אותו לנגיש בצורה נוחה עבור בעלי רכב פרטי ומשתמשי התחבורה הציבורית. אנשים רבים משוכנעים שהעיר חיפה נמצאת על הדרך הנכונה להיות בירת ההיי-טק של צפון הארץ.

לדברי שלום שיטרית, מבעלי ומנכ"ל חברת "שתית": "הפארק החדש צפוי להיות המקום האסטרטגי ביותר בעיר, הן מבחינת נגישות והן מבחינת החברות שיאיישו את הפארק, ולכן החלטנו בנוסף לבניית הפרויקט להעביר את משרדי החברה לפארק".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully