וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק בעיטה: אושרה הקמת שכונה חדשה עם 900 דירות סמוך לבלומפילד

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 9:59

בזמן שיא יחסית להיקפיה, אושרה תכנית הענק במתחם הפלך הסמוך לאצטדיון בלומפילד - אשר משתרעת על 55 דונם וכוללת הקמה של כ-900 יח"ד, מסחר ותעסוקה ומבני ציבור בתל אביב

הדמיה - מתחם הפלך במבואות יפו. יסקי אדריכלים,
הדמיה - מתחם הפלך במבואות יפו/יסקי אדריכלים

900 דירות חדשות: הוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב-יפו אישרה את תכנית הענק של קרן ריאליטי וחברת קרדן נדל"ן במתחם הפלך (פרדס שניר) במבואות יפו, סמוך לאצטדיון בלומפילד.

עד כה, היווה המתחם חסם בפני פיתוח משמעותי של האזור, וכעת - צפוי להפוך לעוגן משמעותי בפיתוח מבואות יפו שישליך על האזור כולו.

אישור התכנית נעשה בזמן שיא עבור תכנית משמעותית ובסדר גודל שכזה. הקרקע משתרעת על פני שטח של 55 דונם בין הרחובות התחייה, היסוד, הזרם ו-3246 והשימוש הקיים במקום כולל בעיקר תעשייה, מלאכה ומגרשי חניה.

הדמיה - מתחם הפלך במבואות יפו. יסקי אדריכלים,
הדמיה - מתחם הפלך במבואות יפו/יסקי אדריכלים

התכנית המאושרת משביחה את המתחם והופכת אותו לעוגן מרכזי לפיתוח האזור באמצעות עירוב שימושים, כולל הקמת שכונת מגורים בה יוקמו כ-890 יחידות דיור, כאשר 15% משטחי המגורים יוקצו לדיור בהישג יד. כמו כן משלבת התכנית שטחי מסחר בהיקף של 5,000 מ"ר ותעסוקה בהיקף של 20 אלף מ"ר בבניינים בגובה של בין 8 ל־19 קומות.

עוד כוללת התוכנית שטח ציבור בשטח של 12 דונם שיכלול שטח פתוח רחב ידיים ובית ספר חדש. היזמים החלו לקדם תכנית עיצוב במטרה להאיץ את קבלת היתר הבניה במתחם.

אזור מבואות יפו נמצא בתנופת פיתוח ובו נמצאים בין היתר אצטדיון בלומפילד המחודש, המכללה האקדמית ת"א, בית ספר לטבע והגן הבוטני וכן עובר בו ציר תחבורה ציבורית מרכזי שסביבו יוקמו תחנות מטרו כמו כן ייפתח בקרוב ובסמיכות הקו האדום של הרכבת הקלה (העובר על שד' ירושלים).

המתחם הקיים כולל כיום מבנה המשמש חללי עבודה משותפים ברחוב הזרם שצפוי להמשיך את פעילותו במקום, חניון הכולל כ-300 מקומות חניה וכן מבנים נוספים, הצפויים להיהרס בהתאם לתכנון החדש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"מדובר בפרויקט שישנה את פני האזור כולו"

לדברי אבישי קימלדורף, שותף בקרן ריאליטי: "כחלק ממתודולוגיית העבודה שפיתחה קבוצת ריאליטי, במהלך תקופת ההשבחה ממשיכה להפעיל עסקים בסביבת הנכס בשיתוף עם הרשות המקומית עד לשלב ההריסה. יכולת הקבוצה לפתור את המורכבויות בנכס ולקדם תכנית בה תכנית משביחה אפשרה את אישורה המהיר.

"זוהי המשך האסטרטגיה שמובילה הקרן לפיתוח מבואות יפו. מדובר על עתודת הקרקע המשמעותית האחרונה שנותרה באזור ובאמצעות קידום שינוי ייעוד לעירוב שימושים מודרני, נצליח לחולל מהפך של ממש שיגרום ליצירת רצף אורבני חדש במקום. שיתוף הפעולה המלא עם עיריית תל אביב, רשויות התכנון ואנשי המקצוע אפשרו לקדם את המתחם בזמן שיא ולפתח רובע חדש ואטרקטיבי, אשר יביא לשינוי פני האזור לבלי הכר בעשור הקרוב".

לדברי עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "מדובר בפרויקט שישנה את פני האזור כולו ויכלול עירוב שימושים לטובת תושבי המקום הרשות. קידום התוכנית נעשה בזמן שיא כתוצאה משיתוף הפעולה הפורה של כלל הגורמים שעסקו בקידום התוכנית ואנו מברכים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully