וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעגלים לטובה: הכירו את אתר החדשות "שווים", המעסיק כותבים עם מוגבלות

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 17:33

עידן מוטולה, עורך ומייסד מיזם "שווים", אתר תקשורת המעסיק בשכר מלא כותבים עם מוגבלויות, משיק קמפיין "עיגול לטובה" וקורא לציבור: "עזרו לנו לגדול ולהתחזק כדי שלאנשים עם מוגבלויות יהיה קול בתקשורת"

עידן מוטולה, מייסד "שווים", ובנו אוהד. באדיבות המצולמים
עידן מוטולה, מייסד "שווים", ובנו אוהד/באדיבות המצולמים

"לפני 4 שנים, בעקבות הורות לילד מיוחד במינו (אוהד) ואחרי קריירה ארוכה בעיתונות, החלטתי להקים את אתר "שווים", בזמן שחלף הפך האתר לעמוד הבית של רבים בקהילת המוגבלויות בישראל ונהנה היום ממאות אלפי צפיות בחודש", פונה עידן מוטולה (48) לציבור בעמוד הפייסבוק האישי שלו.

מוטולה עוסק בתחום התקשורת כבר למעלה מ-20 שנה, ובתפקידיו האחרונים שימש כרכז הכתבים של ידיעות אחרונות ועורך ממון. לפני כ-4 שנים, כאמור, החליט מוטולה להקים את פורטל "שווים", אשר כיום הוא משמש גם כעורך שלו.

פורטל שווים נועד לתת קול לקהילה גדולה של אנשים עם מוגבלות, המונה כ-1.5 מיליון איש, ולבני משפחותיהם. באתר מתפרסמים מדי יום סיפורים חדשותיים הנוגעים לקהילה, מדריכים, ראיונות, מאמרים וטורים אישיים במגוון נושאים - מאקטואליה, דרך ספורט וטכנולוגיה ועד לתרבות, תיירות וצרכנות.

פורטל התקשורת "שווים". אתר שוווים, צילום מסך
פורטל התקשורת "שווים"/צילום מסך, אתר שוווים

"הכותבים של שווים," ממשיך מוטולה, "כולם אנשים עם מוגבלויות (עובדים בשכר מלא), כבר מצליחים לייצר השפעה: לעתים בקידום פתרון למשפחה אחת שנפגעה מהממסד, לפעמים בתרומה לפתרון בעיית רוחב. ארכיון כלי התקשורת מלא בעשרות פולו אפים לסיפורים שנולדו ב-שווים".

"בימים האחרונים השקנו קמפיין "עיגול לטובה", שבמהלכו אנחנו מבקשים מהציבור לעגל כלפי מעלה את האגורות בכל עסקה בכרטיס אשראי לטובת עמותת "שווים". זה לוקח פחות מדקה ועולה לכם בממוצע 4 שקלים בחודש".

לסיכום, כותב מוטולה, "תרומה קטנה שעושה שינוי גדול - אז חברים, בחיאת תקליקו ותעזרו לנו לגדול ולהתחזק, כדי שלאנשים עם מוגבלות, כמו אוהד, יהיה קול בתקשורת".

וואלה נדל"ן מצטרפת לפניה של מוטולה ופורטל "שווים". לעיגול לטובת "שווים" - הקליקו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully