וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו עיר מבוקשת מציעה דירה חדשה בהנחת ענק?

הנחת ענק של 300 אלף שקל לדירה חדשה במסגרת מכרז מחיר מטרה: רשות מקרקעי ישראל מפרסמת את תוצאות מכרז מחיר מטרה במודיעין-מכבים-רעות; דירות ימכרו לזכאים החל מ-1.7 מיליון שקל

בנייה, מודיעין נדל"ן בניינים. ראובן קסטרו
מודיעין-מכבים-רעות: דירה חדשה בשכונת כרמים תוצע בהנחה של 300 אלף שקל לזכאים/ראובן קסטרו

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת היום (8/5) את החברות הזוכות במכרז לבניית כ-234 יח"ד ב-3 מתחמים בבנייה רוויה בשכונת כרמים, מודיעין-מכבים-רעות, והן: "רן-אור הנדסה בניה והשקעות בע"מ", "עיר דוד בניה ופיתוח (1993) בע"מ" ו-"נתנאל גרופ בע"מ". למכרז זה הוגשו 16 הצעות.

על פי תנאי המכרז של רשות מקרקעי ישראל, 187 יחידות דיור ישווקו במחיר מטרה ו-47 בשוק החופשי, כשהדירות ימכרו בהנחה של 300,000 שקל ממחיר הדירה בשוק החופשי.

המחיר ההתחלתי של דירה חדשה לזכאים:

אתר בנייה בעיר אשקלון. ShutterStock
מודיעין-מכבים-רעות: דירה חדשה בשכונת כרמים תוצע בהנחה של 300 אלף שקל לזכאים/ShutterStock

המחיר ההתחלתי של יחידות הדיור, אשר ישווקו לזכאים במסגרת תכנית מחיר מטרה, יהיה כ-1.758 מיליון שקל עבור דירת 85 מ"ר, כ-2.090 מיליון שקל עבור דירת 100 מ"ר וכ-2.532 מיליון שקל עבור דירת 120 מ"ר. כמו כן, כל הדירות יכללו מרפסת, מחסן וחניה.

מחירים אלו, כאמור, על פי הערכות שמאי, משקפים הנחה של 300 אלף שקל משוויו של הנכס. המגרשים ששווקו במכרז הם חלק מתכנית כרמים מזרח במודיעין-מכבים-רעות, המתפרשת על כ-30.9 דונם ושוכנת בין הרחובות ניסן במזרח ואדר במערב. התוכנית כוללת מגורים של כ-330 יח"ד בתמהיל מגוון לצד מוסדות ציבור ושביל לרווחת הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully