וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 דירות ב-1.5 מיליארד: התקדמות משמעותית בתכנית המסקרנת בגבעתיים

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 16:38

דוניץ-אלעד מודיעה כי הוועדה המקומית לתכנון ולבניה גבעתיים אישרה את התוכנית לאיחוד וחלוקה של פרויקט פינוי בינוי של החברה ברחוב ההסתדרות בגבעתיים; הבנייה תחל בשנה הבאה

חברת דוניץ-אלעד הודיעו הבוקר (ב') כי הוועדה המקומית לתכנון ולבניה גבעתיים אישרה את התוכנית לאיחוד וחלוקה של פרויקט פינוי בינוי של החברה ברחוב ההסתדרות בגבעתיים.

בעקבות כך, צפויה התקדמות משמעותית לקראת תכנון להיתרי בנייה, כשמועד תחילת הבנייה צפוי בשנה הבאה.

הפרויקט המשמעותי, בצפונו של רחוב ההסתדרות, בסמוך לקניון גבעתיים, נפרס על פני שטח של כ-26 דונם ובו ייבנו 500 יחידות דיור, מתוכן 168 השייכות לבעלי הדירות ו-332 למכירה.

עלויות ההקמה הכוללת בפרויקט עומדות על כ-1.5 מיליארד שקל (ללא מע"מ) וההכנסות הצפויות מוערכות בכ-2.1 מיליארד שקל (כולל מע"מ).

הדמיה - פרויקט ההסתדרות צפון של דוניץ-אלעד בגבעתיים. אלכס לובימוב,
הדמיה - פרויקט ההסתדרות צפון של דוניץ-אלעד בגבעתיים/אלכס לובימוב

על תכנון הפרויקט אמונה האדריכלית רותי הרשקוביץ ממשרד האדריכלים הוותיק והמנוסה "בר-הרשקוביץ אדריכלים ומתכנני ערים". את הדיירים מייצגים עורכי הדין יאיר רמאן ממשרד עו"ד יאיר רמאן ועו"ד אברהם ללום מפירמת עורכי הדין - אברהם ללום ושות'.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו שמחים על שלב נוסף ומשמעותי בשלבי התכנון בעקבות אישור תוכנית לאיחוד ולחלוקה מחדש של אחד מפרויקטי ההתחדשות העירונית החשובים בגבעתיים ומוכנים להתקדם לשלב הבא- תוכניות להיתר בנייה בפרויקט הנרחב והמשמעותי בלב אזור הביקוש בעיר. אנו סבורים כי הדירות החדשות ישנו את פני האזור כולו, יעניקו לבעלי הדירות הקיימות ולרוכשי הדירות החדשות איכות חיים גבוהה, דירות בסטנדרט איכותי מאוד וחיים בקהילה תוססת ומשגשגת".

ראש העיר גבעתיים, רן קוניק, אמר: "אני מברך את דיירי ההסתדרות צפון. מדובר בתוכנית מורכבת שהבטחנו לקדם ושעמלנו במשך שנים רבות לקדם אותה לרווחת הציבור ובעלי הדירות. הבשורה בתוכניות ההסתדרות ובפרט בתוכנית זו היא שגם הציבור כולו ייהנה מאזור מפותח של פארקים ירוקים ומוסדות חינוך ותרבות ברמה גבוהה ומודרנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully