וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כבר מסורת: מי השתתף במדורה הנוצצת של השנה?

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 10:22

המפגש הנדל"ני המסורתי של הנדל"ן החקלאי בישראל התקיים אמש כבכל שנה - והפגיש בין חברי כנסת, שרים, אישי ציבור ואנשי נדל"ן סביב מדורה נוצצת בחצר ביתם של משפחת אבלה בכפר בילו

המפגש הנדל״ני המסורתי של הנדל"ן החקלאי בישראל. באדיבות המצולמים
המפגש הנדל״ני המסורתי של הנדל"ן החקלאי בישראל בחצר ביתם של משפחת אבלה/באדיבות המצולמים

המפגש השנתי של הנדל"ן החקלאי בישראל, או במילים אחרות: המדורה הנוצצת של השנה, במה שהפך מזמן למסורת, התקיימה אמש (א') בחצר ביתם של בני משפחת אבלה, בכפר בילו ב'.

אורחים רבים כיבדו את אורן אבלה ורעייתו יעל בנוכחותם, וביניהם חברי כנסת ושרים בכירים, אנשי נדל"ן, אישי ציבור וחברים נוספים, אשר התכנסו יחדיו, כבכל שנה, לציין את האירוע המואר - במסגרתו הודלקה מדורה גדולה על ידי חה"כ עודד פורר, ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך והרב נחום רבינוביץ', רב הכפר בילו.

כמו כן, לאירוע המסורתי הגיעה נציגות מכובדת משלל יישובים: ראש המועצה האזורית גבעת ברנר, דורון שידלוב, סגן ראש עיריית רחובות, זהר בלום, ראש מועצת באר טוביה, קובי אביבי, יו"ר האופוזיציה מתן דיל ונוספים.

ח"כ עודד פורר וראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, מדליקים מדורה. באדיבות המצולמים
ח"כ עודד פורר וראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, מדליקים מדורה/באדיבות המצולמים

נציגות בולטת נוספת נרשמה גם מצד צמרת לשכת עורכי הדין והטוענים לכתר: יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר, שהגיע עם פמליה מכובדת. המתחרה הטוען לכתר, עו"ד אפי נוה, נכח גם הוא בין האורחים.

גם נציגות מוזיקלית השתתפה באירוע הייחודי, בהובלת הזמר משה פרץ. לצד המדורה החמימה הוגשו מטעמים באמצעות דוכני המזון והשתייה העשירים שהשביעו כל אורח.

המארח, עו"ד אורן אבלה, המתמחה בנדל"ן החקלאי, הודה לאורחים: "אנחנו שמחים על ההשתתפות המרגשת והחברית של רבים מאוהבינו, אשר בימים של מחלוקת במדינה החליטו לשים בצד את הפערים, בירכו על האור והטוב שבל"ג בעומר וציינו מאורע של אור ושמחה ביחד, במה שהפך למסורת. מאחל שנמשיך לעשות טוב ולהתעטף בחברות טובה ובאחדות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully