וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הרוב הדרוש: איזו חברה תחדש את רחוב שבטי ישראל ביפו?

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 10:08

חברת מצלאוי מדווחת כי הגיעה לרוב הדרוש בפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב שבטי ישראל 17 ביפו וזכתה במכרז דיירים בבניינים 13 ו-15 הסמוכים לו. במסגרת הבניה, תשדרג החברה את פני הרחוב כולו

חברת מצלאוי, מחלוצות הפינוי בינוי בישראל, מכריזה היום (א') על בניית פרויקט של תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה מחדש ברחוב שבטי ישראל בתל אביב יפו.

החברה מודיעה כי הגיעה לרוב הדרוש של 80% מבעלי הדירות בשבטי ישראל 17 אשר במצבו הנוכחי הוא כולל עם 21 יח"ד ו-8 יחידות מסחר, ותבנה בניין חדש בן 8 קומות ובו 52 יחידות דיור וקומת מסחר.

תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 2,3,4,5 חדרים, לרבות פנטהאוזים ודירות גן. בעלי הקרקע יקבלו דירה/חנות חדשה עם תוספת בנייה של כ-8-12 מ"ר, מחסן, מרפסת שמש, וחנייה תת קרקעית. כלל הדירות יציעו מפרט טכני עשיר וסטנדרט גבוה.

רחוב שבטי ישראל ביפו לקראת התחדשות עירונית. יח"צ,
רחוב שבטי ישראל ביפו לקראת התחדשות עירונית/יח"צ

כמו כן, בימים אלו נבחרה מצלאוי על ידי נציגות הדיירים ברחוב שבטי ישראל 13 ו-15 ומקדמת הסכמים מול באי כוחם. במסגרת הבניה ברחוב, תבצע החברה פיתוח סביבתי ברמה גבוהה הכולל שדרוג פני הרחוב עם יציאה לרכבת הקלה על ציר שדרות ירושלים.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבניין, "אנו שמחים שהגענו לרוב הדרוש המאפשר לנו להתקדם עם הפרויקט הראשון של חברת מצלאוי בתל אביב. כעת אנחנו פועלים לגיבוש התכנון המלא לקראת הגשתו לאישור הוועדה המקומית, וצופים קבלת היתר עד סוף שנת 2024. כחלק ממהלך האסטרטגי לחידוש בניינים נוספים באזור ובתל אביב בכלל, זכינו כעת במכרז הדיירים בבניינים הסמוכים לו, ונתקדם עם החתמת הדיירים לצד תכנון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully