וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרסה ובונה לראשונה: יוצא לדרך הפרויקט הראשון של פרשקובסקי בתל אביב

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 11:18

חברת פרשקובסקי הרסה את מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב והוציאה לדרך את תחילת עבודות הבנייה של הפרויקט הראשון של החברה בעיר - קו ראשון לפארק הירקון

תמונות מהריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב. Mark Tso,
תמונות מהריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב/Mark Tso

לאחר שהרסה את מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב: חברת פרשקובסקי מוציאה לדרך את תחילת עבודות הבנייה של הפרויקט הראשון של החברה בעיר - HaGaDa בקו ראשון לפארק הירקון.

במסגרת הפרויקט של פרשקובסקי - פונו 2 המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב על 55 דירותיהן, אשר נהרסו כאמור באירוע אמש - ובמקומם החלה החברה בבניית 4 מבנים מודרניים בני 7 קומות הכוללים בסך הכל 106 דירות.

הפרויקט מציע תמהיל מגוון של דירות החל מדירות של 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים ומרפסות בגדלים שונים עם מפרט יוקרתי, דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של 240-110 מ"ר עם מפתחים גדולים המכניסים פנימה את הטבע העירוני פונים לנוף פנורמי של תל וגוש דן.

מחירי הדירות בפרויקט ינועו החל מ-3,950,000 מיליון שקל לדירות גן עם גינות במבחר גדלים ישווקו החל מ-3,950,000 שקל ועד 9,215,000 שקל למיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים ומרווחים. דירות 4 חדרים ישווקו החל מ-5,950,000 שקל.

תמונות מהריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב. Mark Tso,
תמונות מהריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בתל אביב/Mark Tso

על תכנונו של הפרויקט מופקד משרד האדריכלים המוביל ברעלי לויצקי כסיף. על עיצוב הפנים מוקפד סטודיו מיכאל אזולאי. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא בתוך פרק זמן של כשלוש שנים.

באירוע הריסת המבנים ברחוב בני דן 68-70 בת"א, שהתקיים על הגדה בפארק הירקון מול הפרויקט עצמו השתתפו כ-300 איש ביניהם יועצי הפרויקט, רוכשי הדירות בפרויקט, בעלי הדירות, עובדי החברה וכמובן כל הנהלת חברת פרשקובסקי, ביניהם: נשיא החברה ארנון פרשקובסקי, המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי יו"ר דירקטוריון החברה, שרון פרשקובסקי מנכ"ל פרשקובסקי השקעות וחברת הבת א.ש.י פרשקובסקי, חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי מניבים, מאיה קראדי היועצת המשפטית של החברה, סוזי פרשקובסקי סמנכ"לית שיווק ומכירות של החברה ועוד רבים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
שרון פרשקובסקי מנכ"ל פרשקובסקי השקעות וחברת הבת א.ש.י פרשקובסקי, נשיא החברה ארנון פרשקובסקי, המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי ויוסי פרשקובסקי יו"ר דירקטוריון החברה. Mark Tso,
שרון פרשקובסקי מנכ"ל פרשקובסקי השקעות וחברת הבת א.ש.י פרשקובסקי, נשיא החברה ארנון פרשקובסקי, המעצבת הראשית של החברה עדנה פרשקובסקי ויוסי פרשקובסקי יו"ר דירקטוריון החברה/Mark Tso

יוסי פרשקובסקי אמר באירוע: "אנו שמחים להצטרף לעיר תל אביב וגאים להוציא לדרך את הפרויקט הראשון שלנו בעיר HaGaDa עם שילוב מנצח בין הטבע לבין האורבניות של העיר הגדולה, המאפשר ליהנות מהשקט והאיכות של הצפון הישן של תל אביב מחד, ומאידך להיות בקו ראשון לפארק הירקון, ובקרבה לבתי ספר וגני ילדים, לחוף הים ולמוקדי הבילוי, הקניות המובילים - דוגמת נמל ת"א, כיכר המדינה, הספורטק, חוף מציצים ויציאה לאיילון. פרויקט HaGaDa יספק חווית מגורים מודרנית, הרמונית ושלמה, הממזגת בין חיי קהילה, תרבות, פנאי ואיכות חיים - וכל זאת בבנייה מוקפדת ואקסקלוסיבית. בשנים האחרונות החברה מקדמת עוד שלושה פרויקטים בעיר תל אביב, ביניהם: מתחם המחוגה במערב פלורנטין עם כ-180 יח"ד בשני מבנים ומגדל בעירוב שימושים, מתחם טרה עם מגדל של כ-50 קומות מול מתחם עזריאלי ופרויקט בית מוטורולה ברחוב יגאל אלון בו אנחנו שותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully