וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונחה אבן הפינה: מתחם העסקים "פארק כנרת" יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 16:14

ביום חמישי שעבר הונחה אבן הפינה של פארק כנרת, מתחם העסקים, לוגיסטיקה ומסחר החדש בעמק הירדן; הפארק משתרע על 107 דונם וייבנו בו כ-73 אלף מ"ר. מה יכלול המתחם?

בשורה ענקית לתושבי עמק הירדן: החברות גרופית ויסודות איתנים מדווחות היום (א') על תחילת עבודות הבנייה בפארק כנרת, לאחר קבלת היתר להקמת הפרויקט.

פארק כנרת נבנה בימים אלה על כביש 90, בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד בסמוך לצומת צמח, בהשקעה של כ-450 מיליון שקל, וביום חמישי נערך בו טקס הנחת אבן פינה לרגל תחילת העבודות.

מדובר בפארק בהיקף משמעותי אשר משתרע על פני כ-107 דונם, ויכלול כ-73 אלף מ"ר של תעסוקה, מסחר ולוגיסטיקה לטובת שורה של תעשיות - החל מהייטק, ביוטק, פודטק ועוד, דרך מרלוגים ועד לענפים מסורתיים יותר.

עוד יכלול המתחם מסחר, כלומר חנויות ובתי עסק לשירות העובדים ותושבי האזור, בהיקף של כ-5,000 מ"ר. בעקבות קבלת ההיתר החלה בנייתו של המבנה הראשון, בגודל של כ-3,200 מ"ר. המתחם נמצא בבעלות גרופית הנדסה, יסודות איתנים וקיבוץ אשדות יעקב מאוחד.

הדמיה - פארק עסקים כנרת בעמק הירדן. קסם הדמיות,
הדמיה - פארק עסקים כנרת בעמק הירדן/קסם הדמיות

החברה החלה לשווק את השטחים הנמצאים בבנייה, כאשר הפארק כולו מיועד להשכרה. פארק העסקים כנרת עתיד להוות מוקד מרכזי בצפון, עם גישה נוחה ומהירה בכבישים חדשים לריכוזי אוכלוסייה שביניהם טבריה, רמת הגולן ועמק בית שאן. התנועה לפארק ובתוכו נוחה, מרווחת ומהירה.

בפארק צירי תנועה מרכזיים, נתיבי גישה נוחים למתחמים ולמבנים השונים ומגרשי חנייה רחבים. יתרון נוסף של פארק כנרת הוא מיקומו באזור עדיפות לאומית א' - חברות שיפעלו בו יזכו להטבות מס משמעותיות כגון מיסוי מופחת למפעלים, מענק לסיוע ברכישת ציוד עד לגובה של 20% מההשקעה, הטבות בהעסקת עובדים ובהקמת מרכזי מחקר ופיתוח ועוד.

אירוע הנחת אבן פינה נערך במתחם שבעמק הירדן, בהשתתפות ראש המועצה עידן גרינבאום, בכירי גרופית הנדסה ויסודות איתנים, נציגי הקיבוץ אשדות יעקב מאוחד, נציגים מבנק לאומי המלווה את הפרויקט, ממשרד האדריכלים א.ב מתכננים ומשרד עורכי הדין גרוס ועוד.

עידן גרינבאום, ראש מועצה אזורית עמק הירדן: "זהו יום חשוב מאוד לעמק הירדן ולכל אזור הכנרת והצפון. הקמת המתחם החדש תהיה נדבך חשוב נוסף בקידום התעסוקה והמסחר בעמק ותיתן מקום לחברות ועסקים רבים להקים את משרדם באזור. נמשיך לפעול לקידום התעסוקה והמסחר בעמק הירדן ולהגדיל את היצע מקומות התעסוקה לתושבי האזור".

מימין עידן גרינבאום ראש המועצה, שרה'לה שרון, עופר זרף יו"ר ובעלים יסודות איתנים, עמיר רחלבסקי מנכ"ל ובעלי גרופית, עומר יחימוביץ' מנכ"ל ובעלים יסודות איתנים, מנשה חן סמנכ"ל כספים גרופית. ליאת מנדל,
מימין עידן גרינבאום ראש המועצה, שרה'לה שרון, עופר זרף יו"ר ובעלים יסודות איתנים, עמיר רחלבסקי מנכ"ל ובעלי גרופית, עומר יחימוביץ' מנכ"ל ובעלים יסודות איתנים, מנשה חן סמנכ"ל כספים גרופית/ליאת מנדל

עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, אמר כי "אנחנו מאמינים במקום ופועלים מתוך שליחות במטרה לפתח את עמק הירדן. תכנונו המיטבי של הפארק יאפשר מימוש מלוא הפוטנציאל של המרחב הציבורי, כך שיהווה אבן שואבת לחברות ולמעסיקים רבים, שיבחרו לבסס בו את פעילותם. אנו מודים לשותפים שלנו בפרויקט, לראש המועצה עידן גרינבאום ולאנשי קיבוץ אשדות יעקב מאוחד שסייעו בקידום הפרויקט".

עופר זרף, יו"ר ובעלים יסודות איתנים, אמר כי "כאשר חתמנו על העסקה הזאת לפני כ-14 שנים אמרו לנו שאנחנו משוגעים, אבל אנחנו ראינו מולנו את פסגות הבשן ודמיינו את הפסגות של הפוטנציאל במקום הזה. התנאים לא פשוטים אבל זה לא ריפה את ידי אבותינו וגם לא את ידינו ואין לנו מלים לתאר את גאוותנו על הפרויקט המורכב הזה. אנחנו מאמינים בהמשך הצמיחה והפיתוח של הפארק והאזור, והעבודה שלנו מוכיחה שההתמדה תמיד מנצחת".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully