וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד יעקב גינדי קיבל את תואר "יקיר העיר" ראשון לציון

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 12:07

עו"ד גינדי, מייסד ושותף בכיר במשרד עורכי הדין גינדי כספי ושות' ותושב ראשל"צ, קיבל אות הוקרה על עשייה ציבורית ותרומה רבה לקהילה בעיר. גינדי: "יש לי חיבור אישי ורגשי לכל מה שקורה בעיר, קיבלתי ממנה לא פחות משנתתי לה"

עו"ד יעקב (קובי) גינדי, מייסד ושותף בכיר במשרד עורכי הדין גינדי כספי ושות', קיבל את התואר "יקיר העיר" ראשון לציון, כאות הוקרה על העשייה הציבורית שלו ותרומתו הרבה לקהילה בעיר ולתמורות החברתיות בראשון לציון. במשך למעלה מ-50 שנה עו"ד גינדי נמנה על עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן בישראל.

עו"ד גינדי קיבל את התואר במסגרת אירוע חגיגי שנערך בעיר בצאת יום העצמאות, לרגל חגיגות 140 שנה לעיר ראשון לציון. ראש העיר קינסטליך הודיע במכתב אישי לעו"ד גינדי, כי הוועדה הציבורית שמונתה לבחירת יקירי העיר החליטה על בחירתו ליקיר העיר, ביחד עם כ-25 יקירים נוספים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "בחירתך ליקיר העיר מביעה את ההערכה לפועלך מהעיר והעומד בראשה, מהתושבים, ומהנהלת ומועצת העיר. נבחרי העיר הם גאווה ראשונית, אנשים שהם משכמם ומעלה ובעלי עשייה מקומית ענפה. התואר יעמיק את מעורבותך בפניות למועצת העיר בכל נושא שתראה לנכון לעדכן, ואתה תוזמן גם לכל אירוע חגיגי שייערך בעתיד מטעם העירייה".

עו"ד קובי גינדי מסר: "אני מבקש להודות לראש העיר קינסטליך ולחברי מועצת העיר על בחירתי ליקיר העיר. נולדתי בראשון לציון, גדלתי בה, צמחתי איתה וקיבלתי ממנה לא פחות משנתתי לה. אני מגדיר את עצמי 'פטריוט ראשוני' - תמיד הייתי ולעולם אהיה. יש לי חיבור אישי ורגשי לכל מה שקורה בעיר וסיפוק אדיר מהמעורבות בחיי הקהילה".

עו"ד גינדי, מייסד ושותף בכיר במשרד עורכי הדין גינדי כספי ושות'. סם יצחקוב,
עו"ד גינדי, מייסד ושותף בכיר במשרד עורכי הדין גינדי כספי ושות'/סם יצחקוב

עו"ד קובי גינדי הינו תושב ראשון לציון מאז ומתמיד. במשך שנות העשרה שלו היה פעיל עם בני הנוער בעיר במסגרות שונות של "החינוך המשלים". מאז ועד היום היה מעורב ופעיל בנושאי התרבות של העיר, במיוחד בתפקידו כיו"ר הוועד המנהל של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, תפקיד אותו מילא במשך שלושה עשורים. מזה עשרות שנים עו"ד גינדי משמש כנציג ציבור בוועדת הלסינקי שבבית החולים שמואל הרופא.

כאמור, במשך למעלה מ-50 שנה עו"ד גינדי נמנה על עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן בישראל. הוא ייסד את משרד עורכי הדין גינדי כספי ושות' יחד עם עו"ד זיו כספי, ובמשך למעלה מ-50 שנה הוא נהנה ממוניטין מצוין כאחד המומחים המובילים בישראל בתחום. במשך עשרות שנים מייעץ ומלווה עו"ד גינדי חברות בנייה, חברות קבלניות וחברות ייזום מובילות בפעילותן בישראל ובחו"ל. שמו של עו"ד גינדי נקשר למאות פרויקטים נדל"ניים בישראל בכלל, ובעיר ראשון לציון בפרט.

תואר יקיר העיר ראשון לציון ניתן לתושבות ולתושבים אשר תרמו במגוון תחומים למען העיר, בין היתר בהתנדבות, בחינוך, בספורט, בתרבות ועוד. לאחר קבלת ההמלצות מהתושבים החליטה הוועדה לבחירת יקיר העיר בראשות השופט בדימוס יעקב אברהם על הנבחרים לתואר.

לצד עו"ד גינדי קיבלו את תואר יקיר העיר גם האמן הישראלי יעקב אגם; רופאה וחוקרת בכירה פרופ' אהובה גוליק; חתן פרס ישראל פרופ' יוסף קלפטר; יו"ר הסתדרות האחים והאחיות אילנה כהן; יו"ר קבוצת מכבי ראשון לציון בכדורסל לשעבר יצחק פרי; עיתונאית "גל גפן" זהבה הבר ועוד. התואר ניתן בסך הכול ל-21 תושבות ותושבי ראשון לציון ול-4 מומלצי ראש העירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully