וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בשגרה - מתגייסים למבצע: לא משאירים אף חייל בודד

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 16:24

גם וואלה נדל"ן נרתם למבצע - יחד עם כוחות הנדל"ן הבולטים, המתגייסים לסייע לעמותה למען חיילים בודדים, התומכת באלפי חיילים ללא עורף משפחתי, ובהם יוצאי החברה החרדית, עולים מחו"ל או נוער בסיכון

המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים. המרכז לסיוע לחיילים בודדים, צילום מסך
המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים/צילום מסך, המרכז לסיוע לחיילים בודדים

וואלה נדל"ן נרתם ומצטרף למבצע גיוס תרומות תחת הכותרת "לא משאירים אף חייל בודד" - יחד עם כוחות הנדל"ן הבולטים המתגייסים לסייע לעמותה התומכת באלפי חיילים ללא עורף משפחתי, ובהם יוצאי החברה החרדית, עולים מחו"ל או נוער בסיכון.

החיילים נתמכים מדי שנה על ידי "המרכז לחיילים בודדים" לזכרו של מייקל לוין. זוהי עמותה המתמחה בסיוע לחיילים בודדים המגיעים משני מגזרים מרכזיים: חרדים, אשר יצאו מהקהילה החרדית ומשפחתם מסרבת להכיר בהם, וצעירים בסיכון.

יעקב סיסו, המוכר בענף בעיקר בזכות תפקידו, בין היתר, כמייסד, מנהל ושותף בחברת המימון החוץ בנקאי "יסודות", נמנה על מייסדי העמותה ומשמש כיום כחבר בוועד המנהל של העמותה.

חיילים בודדים בבית החייל בת"א, 24 בינואר 2019. ראובן קסטרו
חיילים בודדים בבית החייל בת"א, 24 בינואר 2019/ראובן קסטרו

אחת התוכניות שיזמה העמותה עוסקת בליווי צעירים המגיעים מקהילה החרדית, המעוניינים להתגייס לצבא, אך סובלים מפערים מול בני גילם שגדלו בסביבה לא חרדית, המקשים על השתלבותם. במסגרת התוכנית יוצרת העמותה קשרים עם מכינות שונות ברחבי הארץ, ומכשירה את הצעירים לקראת הגיוס.

העמותה ממשיכה בליווי המתגייסים לאורך שירותם, וכן ממשיכה לסייע להם גם לאחר שחרורם בהשלמת השכלה, מלגות ללימודים אקדמאיים, לימוד התנהלות פיננסית, הכוונה לתעסוקה ועוד.

אחד מבוגרי התוכנית הוא אלי יוסף, צעיר יליד מודיעין עלית, שיצא בשאלה בגיל 15. יוסף שיתף את סיפורו בכתבה נרחבת: "בהתחלה פחות התחברתי לשאר האנשים במכינה, אבל הגעתי עם עוד חמישה צעירים באותו מצב כמו שלי ומיד התחברנו", סיפר, "למדתי לקחת אחריות, להשמיע את הקול שלי, פחות להתבייש וליצור חברויות".

לפני כחודש הגיע יוסף לבקו"ם והתגייס לחיל התותחנים, כאשר את מקומם של בני המשפחה האורגנית במעמד המרגש, כנהוג, החליפו אנשי העמותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

למעלה מ-7,000 חיילות וחיילים בודדים מהארץ והעולם

בצה"ל משרתים למעלה מ-7,000 חיילות וחיילים בודדים מהארץ והעולם, צעירות וצעירים שעזבו את הבית, את החברים ואת כל מה שהכירו כדי להגשים חלום: לשרת בצבא הגנה לישראל. המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים נמצאים סביבם לאורך כל השנה, עם בתים, ארוחות חמות, ביגוד, ליווי וסיוע מקצועי, תמיכה נפשית ועוד - כשכל זה באמצעות תרומות בלבד.

זה הזמן של כולנו לדאוג להם גם בשגרה ולא להשאיר אף חייל בודד.

לתרומות: >> לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully