וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקתון ייחודי - ממנו תצא הבשורה לבנייה הירוקה בישראל?

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 18:50

חברת שפיר יוצאת בהאקתון ראשוני הנועד לענות על חסרון בפתרונות סביבתיים בשוק הנדל"ן העכשווי, בדגש על קיימות בשיטות וחומרי בניה ברי קיימא. הפרויקט המנצח יזכה לביצוע פיילוט בשווי 100,000 שקל

לראשונה בישראל: האקתון ייחודי ממרכז החדשנות Access ליזמים. חברת שפיר,
לראשונה בישראל: האקתון ייחודי ממרכז החדשנות Access ליזמים/חברת שפיר

לראשונה בישראל: בימים אלה יצא קול קורא ממרכז החדשנות Access ליזמים, אקדמיה, סטודנטים וחברות הזנק המזמין אותם להציע רעיונות חדשניים בתחום הבנייה ולהגיש מועמדות להאקתון הראשון מסוגו לקידום הקיימות בתעשיית הבניה.

ההאקתון, הראשון מסוגו בישראל, נועד לענות על חסרון בפתרונות סביבתיים בשוק הנדל"ן העכשווי בדגש על קיימות (Sustainability) בשיטות וחומרי בניה ברי קיימא.

הרעיון הנבחר יזכה לביצוע פיילוט בשווי של עד 100,000 שקל ויכלול את כל הכלים הדרושים להגשמת הרעיון - ליווי וייעוץ עסקי, ליווי מקצועי בידי מיטב אנשי המקצוע של שפיר, כמו גם גישה למתקנים ולפרויקטים של שפיר לצורך בדיקת ניסויים. את הפרויקט ישפטו אנשי מקצוע מובילים מהאקדמיה והתעשייה בישראל.

ד״ר ריקרדו אוסירוף, מנכ"ל Access, מרכז החדשנות בשפיר. חברת שפיר,
ד״ר ריקרדו אוסירוף, מנכ"ל Access, מרכז החדשנות בשפיר/חברת שפיר

ד"ר ריקרדו אוסירוף, מנכ"ל Access, מרכז החדשנות בשפיר: "תעשיית הבנייה בישראל בשנת 2023 נמצאת מאחור בכל הקשור לקידום פעילות ידידותית לסביבה: מחזור פסולת בנייה, שימוש לא יעיל במשאבי טבע ופליטת חומרים מזהמים הממשיכים לפגוע בטבע. הפרויקטים בהאקתון זה יסייעו להצמיח רעיונות שעשויים לשנות את עולם הבנייה. אקסס, כגורם מוביל בתעשייה בישראל רואה לעצמה תפקיד של קידום חדשנות בתעשייה ומצפה לקבל רעיונות מהפכניים אשר יחד עם המעטפת של קבוצת שפיר, יעזרו לנו להגשים את החזון להפוך את ישראל למובילה בתחום ה-Construction Tech".

צוות שופטים מכובד ומקצועי המתמחים בתחום הבנייה וההנדסה, יבחן את כל ההצעות, והטובות ביותר יעלו לאירוע הגמר שיערך ב-15.6. את ההצעות לפרויקטים ניתן יהיה להגיש עד ה-27 באפריל באמצעות עמוד נחיתה ייעודי שהוקם במיוחד לצורך ההאקתון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully