וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים על הג'ודו הישראלי: צרפתי צבי ובניו מאמצת ג'ודוקא שלישי

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 16:56

לקראת אולימפיאדת 2024 שתיערך בצרפת - חברת היזמות צרפתי צבי ובניו מחזקת את התמיכה בג'ודו הישראלי ומאמצת ג'ודוקא נוסף: ים וולצ'ק בן ה-19. במסגרת ההסכם ילבש וולצ'ק את לוגו החברה על מדיו

חברת היזמות צרפתי צבי ובניו מאמצת ג'ודוקא נוסף: ים וולצ'ק בן ה-19. יח"צ,
חברת היזמות צרפתי צבי ובניו מאמצת ג'ודוקא נוסף: ים וולצ'ק בן ה-19/יח"צ

בדרך לצרפת 2024 עוצרים בצרפתי: חברת היזמות והבנייה צרפתי צבי ובניו מחזקת את התמיכה בג'ודו הישראלי - וחותמת על חוזה אימוץ עם הספורטאי ים וולצ'ק, ג'ודוקא צעיר בן 19 המתחרה במשקל עד 60 ק"ג, וסיים לפני מספר חודשים במקום החמישי באליפות העולם לבוגרים.

וולצ'ק נחשב לאחד הכישרונות הצעירים המבטיחים בישראל, וצפוי לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024. ההסכם עם וולצ'ק יקנה לו תמיכה חודשית עד סוף 2024, ובמסגרתו ילבש הג'ודוקא את לוגו החברה על מדיו.

וולצ'ק מצטרף לנבחרת של צרפתי צבי ובניו, אשר מונה כבר מספר ספורטאים. החברה תומכת בג'ודוקא פיטר פלצ'יק מזה כ-7 שנים, כאשר הייתה הראשונה לאמצו עוד כשעבד כמאבטח. בשנה שעברה אימצה צרפתי צבי ובניו ג'ודוקא נוספת - מאיה גושן, אשר גם היא חלק מהסגל האולימפי של ישראל לפריז 2024. בנוסף לשלושה, מאמצת החברה ספורטאית אמנותית צעירה, גיל עידו בת ה-16.

ים וולצאק. Alenezi Fawaz, אתר רשמי
ים וולצ'ק בן ה-19: סיים לפני מספר חודשים במקום החמישי באליפות העולם לבוגרים/אתר רשמי, Alenezi Fawaz

חברת צרפתי צבי ובניו ידועה כנותנת חסות קבועה לקבוצות ספורט בישראל, כאשר כיום היא אחת מנותנות החסות להפועל תל אביב בכדורגל, ובעבר שימשה בין היתר ספונסרית ראשית של מכבי ראשל"צ בכדורסל.

משה צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה, אומר כי "אנו שמחים לברך את ים וולצ'ק שמצטרף לנבחרת הספורטאים שלנו, וממשיכים לתמוך בספורט הישראלי. ספורטאים אולימפיים צריכים להקדיש את כל כולם בשנים האלה לאימונים ותחרויות, ואנחנו פה כדי לעזור ולתמוך בהם, ולוודא שהם מקבלים את כל התנאים שמאפשרים להם להתרכז בספורט. כולנו בחברה אוהדי ספורט מושבעים, ומתכוונים להמשיך להשקיע בספורט הישראלי ולתמוך בספורטאים מצטיינים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully